Se on tuo ihmisen elämä täynnä yllätyksiä, niinkuin minunkin. Nykyään puhutaan siitä kaapista ulos tulosta. Minäkin tulin ulos.
Olin tuossa käymässä yhdessä paikassa ja isäntäväki lähti johonkin ja jäin vahtimaan heidän koiriaan muutamaksi tunniksi. Sanoivat jotta voin hakea kaapista ruokaa itselleni, oli kuulema kinkkua ja vaikka mitä joululta jäänyt.
Kaappi oli sellainen noin kolmen neliön viileäkaappi jossa on hyllyt ja johon mennään sisälle.
Nälkä iski kun ajattelin kinkkuja ja menin sinne kaappiin. Ovi meni perästä kiinni. Keräsin lastin lautaselle ja yritin ulos. Se ripa jolla ovi avataan sisältäpin olikin rikki ja jäin sinne. Jouduin odottamaan lähes 3 tuntia ennenkuin väki palasi ja pääsin kaapista ulos.
Onneksi olen tottunut kylmään joten pärjäsin vaikka vilu ehti iskeä. Hypin siellä lämpimikseni. Onneksi ei nälkä yllättänyt.
Niin minä tulin sitten sieltä kaapista ulos. Oli se helpottavaa kun pääsin sieltä.
Tätä se elämä joskus on.
Tulin kaapista ulos
21
156
Vastaukset
- IkiMuori
No koirat varmaan odotti kylmiön oven ulkopuolella kuolaten kateissaan kun kinkku ja vahti oli heidän ulottumattomissaan oven takana.....
- Mailta
Joo ne hurtat piti vartiota ettei vaan kukaan ryövää minua. Taisi ne kinkut enemmän kiinnostaa.
- Tsemppiä jakava
Karaistunut olet, Mailta, monenlaisiin olosuhteisiin.
- Mailta
Kaikkeen on saanut tottua. Oli se kyllä vähemmän hauska kokemu kinkusta ja savulohesta huolimatta.
Tiedän ne jääkaappikomerot, onneksi ei käynyt pahemmin ja ilmanvaihto toimi!
Aika kamala tilanne, en tiedä miten olisin itse kestänyt suljetussa kaapissa.- Mailta
Se ilmanvaihdon toiminen oli tosiaan ratkaisevaa hengissä pysymiselle.
Ei minua suljettu paikka mitenkään häiritse, mutta ilman loppuminen olisi ollut pahempi. Jos olisin huomannut viitteitäkin siihen niin olisin kylä murtanut oven.
Nyt en viitsinyt koska remontti olisi tullut tosi kalliiksi.
Hengenhätä olisi ollut eri asia. - IkiMuori
Mailta kirjoitti:
Se ilmanvaihdon toiminen oli tosiaan ratkaisevaa hengissä pysymiselle.
Ei minua suljettu paikka mitenkään häiritse, mutta ilman loppuminen olisi ollut pahempi. Jos olisin huomannut viitteitäkin siihen niin olisin kylä murtanut oven.
Nyt en viitsinyt koska remontti olisi tullut tosi kalliiksi.
Hengenhätä olisi ollut eri asia.No hyvä kun selvisit säikähdyksellä ja ilman jälkitauteja. Tuollaiset lukot kannattaisi kyllä aina heti korjata. Ja varalta pitää aina känny taskussa tai kaulassa, jotta saa soitettua apua.
- Kylmää...
Kotonani oli iso kylmäkomero, jossa voitiin säätää sopivaksi ruuille. Se komero poistettiin aikanaan energiasyöppönä ja korvattiin jääkaapilla ja viileäkaapilla. Tyhjää tilaa silti jäi takana. Silloin helteisinä päivinä sinne komeroon lapseni tapasivat mennä viilettämään hetkeksi. Jopa kuurapiiloleikin
aikana lapseni menivät sinne.
Mailta, mahdoitko huomata, että eräs palstalainen on saattanut lähtemään taivaaseen? En ole ihan varma, mutta siltä kuulostaa ... :(...- Mailta
En ole huomannut kuka olisi kuollut. Kenestä on kyse. Kyllä tuntuu kurjalta. Omaisille se on raskas paikka aina.
- Hän lähti kauniisti
Pete-j.
- rtored
Oliko tuo arvailua vai tieto.
Nimimerkille Hän lähti kauniisti.
Mistä olet saanut tietää tuon tiedon? Mitä kun Pete-j tulee kertomaan kuulumiset ja täällä on tuota kirjoitettu hänestä.
Pitää olla ehdottoman varma vakavasta asiasta, kun on kuitenkin kyse kuin kuolema.
Peten tekstejä kun lukee niin niistä huokuu taistelu ja elämänhalu, sekä ne hoidotkin jatkui hänellä.- Mailta
claudia.c kirjoitti:
Nimimerkille Hän lähti kauniisti.
Mistä olet saanut tietää tuon tiedon? Mitä kun Pete-j tulee kertomaan kuulumiset ja täällä on tuota kirjoitettu hänestä.
Pitää olla ehdottoman varma vakavasta asiasta, kun on kuitenkin kyse kuin kuolema.
Peten tekstejä kun lukee niin niistä huokuu taistelu ja elämänhalu, sekä ne hoidotkin jatkui hänellä.Voin olla väärässäkin, mutta tuntuu ettei Petellä ole muuta kuin pitkä hoitojakso eikä jaksa kirjoitella.
Mailta kirjoitti:
Voin olla väärässäkin, mutta tuntuu ettei Petellä ole muuta kuin pitkä hoitojakso eikä jaksa kirjoitella.
Sitä minäkin ajattelen, tai toivon niin.
- 848757
claudia.c kirjoitti:
Sitä minäkin ajattelen, tai toivon niin.
ei ole pete-j
- siukula1
848757 kirjoitti:
ei ole pete-j
kuka sitten vai oliko tuo perätöntä
- 19+8
Ei kai Pete-j?
- -ra
Kenestä on kyse ?
- Voi onnetonta iraa
Sun pojasta,auttaako,jos lukisit muidenkin juttuja kun omias!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768