Piipahdin lauantaiaamuna leipomossa. Viivyin vain 5 minuuttia liikkeessä ja kun tulin ulos, näin ykistyisen valvojan kirjoittamassa valvontamaksua. Niinpä kävelin hänen luokseen ja sanoin tyynesti: "Hyvää huomenta, käväisin nopeasti leipomossa hakemassa viinereitä viikonlopun kunniaksi."
Hän ei reagoinut mitenkään kommenttiini ja jatkoi vain lappunsa kirjoittamista. No siitähän minä vähän kiivastuin ja korotin ääntäni. "Hei haloo? Oletteko kuuro vai muuten kusipää? sanoin että käväisin vain leipomossa!" Hän katsoi minuun ja sanoi: " Mitä sitten; tähän ei saa pysäköidä ja sitä paitsi Teidän tulee hieman hillitä itseänne!" Pikkuhiljaa menetin hermoni kokonaan....
Niinpä haukuin Häntä tyhmäksi nartuksi ja lisäksi sanoin hänelle vielä, että hän saisi tunkea kynänsä ja valvontamaksunsa rumaan laihaan narkkarin perseeseensä. Silloin hänkin hermostui ja mumisi jotain, että perästä kuuluu ja kaikki tämä täyttää jo kunnialoukkauksen mitat. Mutta kun minulla oli jo paineet purkautumassa niin en pidätellyt, vaan huusin vielä hänelle, että minkä ihmeen kunnian?
Hänhän on paikkakunnan suurin huora! Ja jos tuntuu, ettei siinä hommassa tienaa tarpeeksi, niin voisi pukeutua vaikka mieheksi ja myydä persettä. Kyllä varmaan joku epätoivoinen sokea homo hänet löytäisi. Yksityinen valvoja noteerasi selvästi myös tämän herjauksen, punottaen ilmoitti lisäävänsä sen kanteeseensa ja kertoi, että haastelappu saapuu sitten ensi viikolla.
No minullehan se oli aivan samantekevää... Olinhan tullut leipomoon kävellen
Vitsi vitsinä mutta ei se rekisterikilpi aina kerro kuka on syyllinen
kilpikö kertoo
6
157
Vastaukset
Mainio tarina
- Leipomo-Bakery
"punottaen ilmoitti lisäävänsä sen kanteeseensa ja kertoi, että haastelappu saapuu sitten ensi viikolla."
Juu. Kaikkea saa kanteisiin lisätä, mutta yhtäkään ei käräjäoikeudessa ole käsitelty. Ei edes niiden sopimusrikemaksujen osalta. Ja tietysti tuollaiset kunnianloukkausjututhan sitten on hupaisia, sillä tietävätkö he tosiaan kuka heidän kunniaa on loukannut ja toisekseen. Missä näyttö tässäkään asiassa?
Pysäköintifirmojen meininki on puolivillaista. Vedotaan säädöksiin ja lakeihin, mutta käräjillä on esiteltävä väitteiden tueksi näyttöä. Firmoilla taas näyttöä ei ole, joten on keskityttävä uhkailuun. Onhan tämä jo tuhansia kertoja nähty.
Muistakaa jatkossakin olla maksamatta ja vaikeuttakaa noiden tomppeleiden toimintaa miten parhaiten kykenette, reklamoimalla, kiistämällä, vaatimalla sopimuskumppaneiden tiedustelusta työsuoritepalkkiot jne. Onneksi näistä päästään aikanaan eroon, mutta prosessi tuntuu olevan aivan liian pitkä. Sitä on siis avitettava. - jonttu33
fiksua käytöstä alottajalta
- jhfvjhvjh
Aloittaja on kopsannut tämän ikivanhan jutun, vähän muunnellut sitä ja esittää sitä muka omanaan......
- jhfvjhvjh+
Niin on, mutta tarinahan on fiktiivinen samaan tyyliin kun on parkkipirkkopoikain lain tulkinnat ja uhkailut
- Hohhoijaa
copy-paste...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047