Voiko valkosipulille oikeesti olla niin allerginen ettei saa olla valkosipuli lähellä? Viime kesänä kun olin lapsuuden kaverin kanssa Turkissa, niin sinne tuli kaverin työkaveri eri porukalla. Kun menimme yhessä syömää kaverin ja kaverin työkaverin kanssa, meille tuotiin Turkkilaista leipää ja leivän kanssa tomaatti ja valkosipulilevitettä. Kaveri sanoi että valkosipuli kauas työkaveristaan. Sain sitten käsityksen että oon ainoo samassa pöydässä joka tykkää valkosipulista ja sanoin että syön valkosipulin yksin jos muille ei kelpaa. Kaverin työkaveri huusi mulle "ÄLÄ SYÖ SITÄ!! MÄ OON ALLERGINEN!!!!" Sanoin "Mitä sitten? Enhän mä sulle sitä syötä. Siitä jäi inhottava muisto että jonkun toisen takii en ite saa lomalla syödä herkkuani. Voiko niin allerginen oikeesti olla vai liioitteliko allerginen???????
Valkosipuli allergia????????????
3
352
Vastaukset
- Fides
Kerran törmäsin ihmiseen, joka ois voinu kuolla valkosipulin hajuun. Ilmeisesti totta, en halunnut kokeilla.
Mun tulee kans paha mieli, jos en jonkun muun takia voi syödä jotain... Liittyneeköhän se enemminki siihen kun mun omaa ruokavaliota harvemmin huomioidaan ja nälkä tulee välillä. Ni sit rupee kiukuttaan jos joku tarttis erityiskohtelua ku sitä ei kuiteskaa mulle anneta. - Valkosipuli herkkua!
Siitä vaan enimmäkseen jäi kiukuttaa, kun toinen karjuu "ÄLÄ SYÖ SITÄ!!". Mun lähipiirissä ei oo kukaan ennen ollu niin pahasti allerginen, joten en voinut sitä tietää. Kun mä en ollut aikasemmin tuntenut kaverin työkaverii, niin eiks se ois mielummin voinut pyytää ystävällisemmin "Voisitko olla syömättä sitä valkosipulii tai mennä kauemmaks syömää, kun oon pahasti allerginen? Kiitos", mielummin kun tarttee vihasena komentaa ettei saa syödä, jos niin pahaa allergiaa on olemassa.En mä tietenkää halu että se kuolis allergiaan. Halun vaa että oppii sanoo asian ystävällisemmin eikä vihasena komentaa toista.
- Gregor
Olen yksinkertaisesti karsinut tuttavapiiristäni ne sairaat paskiaiset jotka sitä paskaa naamaansa tunkevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717