Kohta on taas kevät ja kasvillisuus herää henkiin.Niin kuin monet niin myös minä alan heräämään ja kiihottumaan juuri kevään korvilla.Äänekoskella on onneksi meitä homoseksuaaleja paljon.Mieleeni tuli että jos järjestäisi kevät kokouksen.Niin ja tietysti siis heteromiehetkin ovat tervetulleita.Paikaksi voisi sopia hotellihirvi.Jatkot olisi suolahdessa eräässä omakotitalossa jossa voitaisiin lähemmin tutustua uusiin "alokkaisiin".
Kevät tulee..
21
1294
Vastaukset
- Proeliator Jiu-Jitsu
Kiinnostusta löytyy.
- Matti_Turpeinen2
Jo perinteeksi muodostunut gay-ilta järjestetään nykyisin Killingissä, Konginkankaalla. Jatkot on aina Nestelintulahden lähistöllä.
Saaminen on sata varmaa, jos osaa sanastoa. "Katiskan katsominen" tarkoittaa perseseksiä sylikkäin -asennossa saunan lauteilla.
Muuta ei oikeasti tarvitse edes tietää, muut oppii kun tutustuu paremmin alueen gaypiireihin, jotka ovat ikävä kyllä suppeita,
mutta sitäkin riettaampia. Vanhoja lesborouvia ei ole lainkaan. Pelkästään miehiä.
Tervetuloa huomenna klo 18:00 alkaen ravintola Killinkiin. Kysy tiskiltä Esaa ja Jukkaa, niin opastavat sinut oikeaan pöytään. - ovanen
Olin kerran tällaisessa iltamassa mukana. Olen vanhan liiton pitkäaikainen homomies. Tulin kaapista hyvin nuorena, jo 12 vuotiaana. Olen kokenut kaikenlaista, mutta tämä Killingin Gay-ilta oli ainutlaatuista. Katsoin vierestä kun miestä läpsittiin kovaa sandaalilla kiveksille. Ne muuttuivat mustiksi. Lopulta mies laittoi mustuneet kiveksensä jääpaloja täynnä olleeseen astiaan. Meno vain hurjeni. Tummelista ei ollut tietoakaan. Kauheita karjahduksia pääsi ilmoille kun ilta alkoi muuttumaan lopulta yöksi. Teimme metsän siimeksessä asioita, joita yhdenkään pojan vanhemmat eivät uskoisi edes painajaisissaan näkevän poikansa tekevän.
- Anonyymi
Oliko ne niitä vanhan kalpion sandaaleita joissa pohjassa oli sellainen hunajakennokuvio ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ne niitä vanhan kalpion sandaaleita joissa pohjassa oli sellainen hunajakennokuvio ?
Sun äitis kuva
- Savusauna112
Konginkankaan kohtuukäyttäjät -paidasta tunnistaa tämän joukkion. Minä toimin päämiehen asemassa tässä köörissä. Tänään klo 20:00 kohtaaminen Killingissä. Lintulahden Nesteen lähdellä jatkot.
- kannattaisuskoa
Ei voi muuta sanoa, kuin sodomansynti. Jos osaat lukea, niin iso kirja kerttoo jotta maaliman loppu on lähellä.
- Anonyymi
Tänään on taas savusauna päällä.
T. Matti- Anonyymi
Lämpiääkö sauna Liisalle?
- Anonyymi
Hirvi ois hyvä ..Vanhana eläimiinsekaantujana minulla onkin jo Hirveä ikävä....ainut vaan että kaaduin tuossa vanhan tähtikadun kohdalla istualleen ja häntäluu murtui niin terveyskeskus lääkäri käski pistää lasta pyllyyn.
- Anonyymi
MINÄKIN HALUAN SAADA MUNAA
T. KAITSU- Anonyymi
Miksei ylläpito poista tällaisia sairaita tekstejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ylläpito poista tällaisia sairaita tekstejä?
Rasisti. Miehistä tykkäävät on iha tasavertaisis..Kokeile enne ku tuomitset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasisti. Miehistä tykkäävät on iha tasavertaisis..Kokeile enne ku tuomitset.
Piilopuppeli kilahti
- Anonyymi
Tilaa Thaimaasta sellainen ladyboy niin pääset tuskasta.
- Anonyymi
Ei edes rahasta sulle onneton
- Anonyymi
Minä muistan 5 vuotta sitten ritakankaalla oltiin ja siirryytin räihä se on .olen karavaanari.
- Anonyymi
Jännää ihanko totta
- Anonyymi
Kaikenlaisia hulluja tänne kirjoittelee pervesti ajatuksiaan. Mene hullujenhuoneeseen, sinne kuulut. Häivy koskipalstoilta, tai hyppää kaivoon.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717