Hakusessa astetta korkeampitasoisia foorumiroolipelejä mieluusti jo vähintään 15 vuotta täyttäneille (k-18 will do as well)
Jo pitkään tehnyt mieli aloittaa roolipelaaminen foorumeilla uudemman kerran näin kolmen vuoden tauon jälkeen, mutta aina tahtoo pelaaja-aktiivisuuteni tyssätä aloittelijaystävällisten pelien hahmojen välisten juonien kyvyttömyyteen kehittyä mihinkään suuntaan.
Jos sinulla olisi siis mainostaa, suositella tai vaikka tarjota omaa peliäsi, jonka tasoa ja vaatimuksia on nostettu lähtökuopistaan, pistäppä linkittäen.
Kovasti kiittäen
Korkeatasoista foorumiroolipelausta k-15?
Vaahteruus
2
148
Vastaukset
- rlnhiennhoeh
Minkälaisesta aihepiiristä etsit tällaista roolipeliä?
Ihmis-, eläin-, fantasiaroolipelejä..? Millaisista roolipeleistä olet ensinäkin kiinnostunut? - V
Pitkälti mikä vain voi napata, kunhan se olisi vain tasokasta :) Ensisijaisesti intressit on kuitenkin ihmismäisissä olennoissa ja fantasiassa, joskin kaikkein klassisimpaan keskiaikafantasiaan on ehtinyt jo lopeensa kyllästymään.
Got anything in hand? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214