Terve vaan kaikille tasapuolisesti.
Minua on kiinnostanut jo vähän aikaa lähteä ulkomaille töihin sekä oppimaan kieltä. Olisiko jollakin antaa vinkkiä/kokemusta, miten tällainen normaali perusjuntti löytäisi tai saisi kontakteja työnantajiin. Kyseessä on kolmekymppinen kaveri joka on erittäin tunnollinen ja ahkera. Tehnyt monia töitä prosessinhoitajasta maanrakennushommiin.
Annahan kuulua jos olet ollut ulkomailla töissä tai joku tuttusi on, eikä privaviesti mahdollisen työnantajan yhteystiedoistakaan ole pahasta
Eki
Ulkomaille töihin
2
190
Vastaukset
- fdsgdsgsd
Saksaan pääsin töihin niin, että katselin paikallisen mollin eli arbeitsagentur.de sivuilta paikkoja ja lähettelin sähköpostilla hakemuksen suoraan paikan ilmoittajalle. Nyt olen täällä ollut n. 3 vuotta.
- 0-0
Euresin kautta voit etsiä ja hakea paikkoja ympäri eurooppaa. Lisäksi paikallisessa työkkärissä voi käydä Eures-neuvojan juttusilla. Oman työpaikkani löysin juuri Euresin kautta.
http://ec.europa.eu/eures/home.jsp?lang=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219