Juu, tiedetään kyllä että kaikki on yksilöitä ja lässynlässynlää - mutta kuinka kauan voi kestää vartalolta toipua bulimiasta ?
Kuinka kauan kestää että keho toipuu oksentelun loputtua?
6
401
Vastaukset
- Jäkätijäp
Kaikki on yksilöllistä ja lässynlässynlää.
- ap nikkola
eli parin vuoden
bulimiasta toipuminen
kestää 20 vuotta ? voi vitun pelleilyä ei olis ikinä pitänyt sitten toipumaan ryhtyä, olisin varmaan jo kerenny kuolla hyvällä säkällä eikä olis tarvinu sietää tätä vitun naurettavaa "toipumista" haistakaa vittu saatanan aivokääpiöt
- asshole in face
haista huora vittu, tapa ittes kukaa ei jää kaipaamaan
- sashaaa
Oon kuullut sanottavan, että noin 3-4 kk niin keho on toipunut oksenteluista.
- epätoivon valtaama
no eipä minulla ainakaan pidä paikkaansa, kahdeksan kuukautta oksentamatta ja silti on vatsaongelmia.. vatsa ei ole kipeä tai mitään, eikä turvotusta (paitsi gluteenista, jonka jätin pois tyystin vajaa kuukausi sitten) - mutta jonkin sortin ruoansulatusongelmia on ulosteista päätellen. lähinnä siis huomaan että ruoka ei sula kunnolla enää. en keksi muuta syytä kuin bulimiani. harmittaa kun näinkin kauan olen jo ollut toipuneena ja silti vaan jatkuu probleema :(
- Taival on pitkä
Apteekista löytyy varmasti apua ruuansulatusongelmiisi! Itse olen haalinut paljon luontaistuotteita, vitamiineja ja muita nappeja/jauheita elimistölle bulimiasta toipumisen avuksi. Tuntuu, että elimistö on niin sekaisin monen vuoden oksentelusta, ettei se omin voimin toivu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229