Minusta 2012 idolsissa näytetään aivan liian vähän idolikokelaiden laulua ja aivan liikaa Heikin ja sen toisen muka hauskoja vitsejä. Siis mitä tässä ohjelmassa on tarkoitus esitellä? Kussakin 45 min jaksossa ehditään kuunnella joku neljä laulajaa ja lopuksi vaan kerrotaan lista heistä, jotka pääsivät jatkoon. Ihan peestä sanon minä.
Liian vähän laulua, liikaa "komediaa"
5
261
Vastaukset
- JoNnNnNnNa
Olen täysin samaa mieltä!!!
- adele0706
Samaa mieltä täälläkin!
Itsekin laulun harrastajani haluaisin kuulla lauluja enemmän, mutta ohjelma on tungettu täyteen liikaa kaikkea muuta.... ja sitten tietenkin paljon mainoksia.... - missä huonot?
Juu ja surkeita koelauluja ei enään tule lainkaan, kuten eka kaudella. Silloin sai nauraa niille todella surkeille, jotka vieläpä tosissaan kuvittelivat osaavansa laulaa, niin ei tarvinnut noita muka-hauskoja juontojakaan olla jatkuvasti.
- se kalju tuomari
Ehkä niitä ei haluta enää nolata sillä tavalla, vaikka se katsojalle aina yhtä viihdyttävää onkin. Eikä ole tuomaritylytyskään niin kuin ennen "raiskasit juuri kansallisaarteen"... no, aikansa kutakin.
- tyhmää...!
Joo, ihan samaa mieltä kans. Yhden jakson laulut mahtuu ehkä yhden käden sormiin, kun muu ajasta on turhaa täyttöhömppää ja mainoksia. :(
Itseasias viimekaudella oli ihan sama juttu.. Idols ei oo enää entisellään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 981410
- 1311391
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947