Edulliset hotellit Pietarissa vinkki

piter

voin suositella hotelli dovstajevskiä Pietarissa, sijaitsee hyvällä paikalla ydinkeskustassa, helppo liikkua hotellilta kaupungille metrolla, asema hotellia vastapäätä..tsekkaa viime hetken Pietarin hotellit ja tarjoukset:

http://russiahotelsinfo.blogspot.com/

6

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22

sijainti, aivan keskustassa.
      metrolla pääsee suoraan, ilman vaihtoja Suomen asemalle.
      hinta

- aamiainen pettymys: vaatimaton buffet-pöytä, jonka kuivahtaneista aineksista kukaan ei huolehtinut aamun aikana.
      - laskuttavat rekisteröinnistä, vaikka rekisteröintiä ei edes haluaisi.

Miinuksista huolimatta menen ehkä tähän hotelliin uudestaan.

• Rekisteröinti

Rekisteröinti on pakollinen jos yöpyy hotellissa, siksi myös siintä laskuttivat.

• ksusha

Tämä rekisteröintiasia on kyllä ihmeellinen. Olen käynyt Venäjällä noin 15 vuotta. Enimmäkseen tuttujen luona Pietarissa, mutta myös hotelleissa olen majaillut. Oleskeluaika parista päivästä noin viikkoon. Koskaan kukaan ei ole rajalla kysellyt mitään rekisteröinnistä, viimeksi syksyllä oltiin neljä päivää Viipurissa ja Pietarissa.
        Rekisteröinti on vaan rahastusta hotellilta ? Kuljettu ollaan sekä Vaalimaan, Nuijamaan että jopa Narvan kautta. Narvassa ei ketään ole kiinnostaneet edes autositoumukset tai matkustusselvitykset tai mitkään ylimääräiset paperit, ainoastaan passi ja auton rekisteriote. No onpahan jäänyt muistoksi hyvin leimattuja virallisia matkustusasiakirjoja.

• 22
        ksusha kirjoitti:

Tämä rekisteröintiasia on kyllä ihmeellinen. Olen käynyt Venäjällä noin 15 vuotta. Enimmäkseen tuttujen luona Pietarissa, mutta myös hotelleissa olen majaillut. Oleskeluaika parista päivästä noin viikkoon. Koskaan kukaan ei ole rajalla kysellyt mitään rekisteröinnistä, viimeksi syksyllä oltiin neljä päivää Viipurissa ja Pietarissa.
        Rekisteröinti on vaan rahastusta hotellilta ? Kuljettu ollaan sekä Vaalimaan, Nuijamaan että jopa Narvan kautta. Narvassa ei ketään ole kiinnostaneet edes autositoumukset tai matkustusselvitykset tai mitkään ylimääräiset paperit, ainoastaan passi ja auton rekisteriote. No onpahan jäänyt muistoksi hyvin leimattuja virallisia matkustusasiakirjoja.

Minä olen miettinyt maahantulokortteja. Jossakin on varmaan valtava arkisto ja siellä kaksi tolkutonta kasaa pieniä täyteen töherrettyjä lappuja, joita joku onneton kanslisti järjestää pareiksi.

• Yövyin Dostojevskisa

Ravintolasta näkymä kauppakeskukseen. Ihan ok hotelli sijaintinsa puolesta. Hieno nimi hotellilla.

• montarekkaria

Rekisteröinnistä, nykyään saa olla 7 arkipäivää vknloppu ilman rekisteröintiä ja hotelliin eivät majoita jos ei ole maahantulokorttia. Junassa ja kait vaalimaa ja nuijamaa eivät ole niin tarkkoja rekisteröinnistä mutta kokeileppas värtsilää niin jopa sakkoja ropisee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe