Mikä nappulamerkki valkkarille?

Valkoinenp

Mitä nappularuokaa syötätte valkkarille? Olen antanut minun koiralle canidaen lammas/riisiä ja ei oikeen meinaa kakki pysyä kiinteänä :( lisäksi korvat meinaa vaivata koko ajan.

8

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unbelieveble...'.

miksi syötät paskaa ulkolaista "ruokaa" koirallesi? tilaa kennelrehulta lihaa,painu kaupasta ostamaan friskies purina säkki. sinne raakaa lihaa sekaan ja avot.karva kiiltää ja korvat on terveet kuten kaiki muukin.

• suolisto kuntoon
    • Meillä taisteltiin korvien kanssa lähemmäs vuosi,useita lääkekuureja,tippoja ja lääkärikäyntejä..
      Nyt riisitön ruokavalio ja terveet korvat,samalla loppui tassujen narskutus :)

• Valkkari

Olen syöttänyt alusta asti meitin valkkarille Royal Caninin sellasta sinisestä pussista joka on tarkotettu sakemanneille. En nyt muista nimee enkä pääse tarkistamaankaan. Ei ikinä ollut mitään ongelmia. Muutaman säkin olen pahimmassa kasvuiässä antanut aktiivisen pennun versiota samasta ruuasta kun tuntui ettei "normaali" riittänyt suositusannoksilla vaan jäi poika kerjäämään lisää.
      Silloin tällöin 1 ruoka menee myös makkaralla ihan siis marketti koiran makkaralla, sen verran katon kuitenkin että ainakin lukee että vehnätön, tiiä sitten onko kuitenkaan. Poitsulla tuntuis maha reagoivan viljaan aika huonosti sillä sitä oon yrittänyt vältellä. Oon kuullu myös noist maitohappo bakteereist pelkkää hyvää mutta en oo ite kokeillu kun ei oo juurkaan vaivaillu.

• 30.

Meillä ruuan pitää olla todella energiapitoista, kun muuten koirat laihtuu silmissä, ja meillä syödäänkin royal canin energy 4800 pääsääntöisesti. Välillä muutakin ruokaa tarjolla, mutta toi on tähän mennessä sopinut parhaiten. Applaws oli toinen ihan älyttömän hyvin sopiva ruoka, mutta sekin on vaan niin turkasen kallista ja saatavuus heikko. (Ja joo, RC on myös kallista, mutta kasvattajakortilla siitä saa 25% alennusta hinnasta, ni tulee huomattavasti halvemmaksi tohon applawsiin verrattuna)

• whiteywhite

Vanhahko ketju, mutta vastaan silti :) Eli suosittelen lämpimästi Royal Caninin Maxi Sensible-nappulaa, meidän valkkarilla kaikki hyvin tuon myötä!

• ei lääkäriin!

Ja meillä sakemannien korvat suolsi karmeeta paskaa tolla ruualla. Vaihdettiin het 50/50 J&V ee ja raaka/kypsennytty liha lisäravinteet, korvat terveet. Muistakaa myös ne maitohappovalmisteet!! Koirat jotka syövät ainoastaan kuivamuonaa ovat suolistoltaan "sairaita" eli reagoivat heti kaikkeen uuteen ruokaan. Kuivamuona ei anna koiralle sitä normaalia hyvää bakteeri kantaa suolistoon, joten pienikin muutos valiossa koituu ripuliksi.

Herätkää ihmiset ja alkakaa pikkuhiljaa totuttamaan koiraan normaaliin ruokintaan eli raakaan lihaan ja ruuan tähteisiin kera lisäravinteiden.

-kylmäpuristettu öljy/päivittäin
        -B ja E vitamiini (vetzyme)/päivittäin
        -Islamer merilevä/päivittäin
        -kalkkivalmiste (pari kertaa viikossa)
        -c-vit (kerran viikossa)

• Marikakosesiinä

Jahtia ja vahtia syö meidän valkkarit. Ovat hyvä kuntoisia ja karvakaan ei punerru niinkuin monista muista ruuista. Ja lisäksi syötän myös puoliksi raakaruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe