Onko kellään täällä kokemusta syöpävakuutuksesta?
Ajattelin jos vakuuttaisi ukkoni tähän, itse en saa enään.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2008/02/614132/syopavakuutukset-yleistyvat-suomessa
Syöpävakuutus
31
631
Vastaukset
- vak.
Meillä on, molemmilla, puolisolla ja itselläni, suosittelen.
- IkiMuori
Miten voit suositella tietämättä toisten tarpeita ja taustoja?Se mikä sopii yhden tilanteeseen ei sovi toisen. Mitä se vakuutus esim teille korvaa? Oletteko tarpeeksi tutustuneet vakuutusehtoihin? Lueppa tarkasti tuon linkitetyn linkin sisältö.
- jälkiviisas.
Vanhempani kehoittivat minua ottamaan syöpävakuutuksen,koska suvussani on esiintynyt syöpää.Kadutti sitten aikanaan,etten ottanut,sairastuin 50.vuotiaana syöpään.
Ehkä olisin joutunut maksamaan norm.korkeampaa vuosimaksu ajohtuen siitä,että suvussani on syövän sairastaneita,mutta enemmän menetin kun en ottanut siitä huolimatta.Ottaen huomioon kaikki sairaala, lääkäri,matka ym.kulut sekä ansionmenetyksen . - IkiMuori
jälkiviisas. kirjoitti:
Vanhempani kehoittivat minua ottamaan syöpävakuutuksen,koska suvussani on esiintynyt syöpää.Kadutti sitten aikanaan,etten ottanut,sairastuin 50.vuotiaana syöpään.
Ehkä olisin joutunut maksamaan norm.korkeampaa vuosimaksu ajohtuen siitä,että suvussani on syövän sairastaneita,mutta enemmän menetin kun en ottanut siitä huolimatta.Ottaen huomioon kaikki sairaala, lääkäri,matka ym.kulut sekä ansionmenetyksen .Kiitos asiallisesta vastauksesta, juuri tätä kaipasin. Siis onko joku ottanut, minkä koki siinä hyvänä, huonona jne. Varmasti varteenotettava vaihtoehto heille, joiden suvussa on paljon syöpää.
Mielellään kuulisi myös heidän kertomuksiaan, jokta ovat vakuutukisa ottaneet ja saaneet sitten myös sairasuttuaan korvaukset. Siis omakohtaista kokemusta. - jälkiviisas.
IkiMuori kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta, juuri tätä kaipasin. Siis onko joku ottanut, minkä koki siinä hyvänä, huonona jne. Varmasti varteenotettava vaihtoehto heille, joiden suvussa on paljon syöpää.
Mielellään kuulisi myös heidän kertomuksiaan, jokta ovat vakuutukisa ottaneet ja saaneet sitten myös sairasuttuaan korvaukset. Siis omakohtaista kokemusta.Vastasin aloittajan viestiin.
- Ettäs tiedätte!
Tajuut varmasti että tänne on ihan turha kirjoitella mitä vain,tää KORRI-MUORI HAUKKANEN pitää siitä huolen! TAAS HYÖKKÄYS!
- IkiMuori
Ei ollut mun omaa keksintöä. kyllä asiallisesta asiasta pitää pystyä keksustelemaan ilman että on samaa mieltä.
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1745 - IkiMuori
IkiMuori kirjoitti:
Ei ollut mun omaa keksintöä. kyllä asiallisesta asiasta pitää pystyä keksustelemaan ilman että on samaa mieltä.
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1745Ja sitä paitsi nuo vakuutukset eivät korvaa enää siinä vaiheessa mitään kun olet syöpään jo sairastunut.
- äimän käkenä.
IkiMuori kirjoitti:
Ja sitä paitsi nuo vakuutukset eivät korvaa enää siinä vaiheessa mitään kun olet syöpään jo sairastunut.
Tuon tietävät kaikki syövän sairastaneet tai siihen sairastuneet.Ei tietenkään myönnetä syöpävakuutusta siinä vaiheessa,kun on jo sairastunut syöpään,tyhmänäkö pidät meitä syöpäpotilaita.
Ei henkivakuutustakaan myönnetä selliselle henkilölle,joka sairastaa parantumatonta sairautta. - IkiMuori
äimän käkenä. kirjoitti:
Tuon tietävät kaikki syövän sairastaneet tai siihen sairastuneet.Ei tietenkään myönnetä syöpävakuutusta siinä vaiheessa,kun on jo sairastunut syöpään,tyhmänäkö pidät meitä syöpäpotilaita.
Ei henkivakuutustakaan myönnetä selliselle henkilölle,joka sairastaa parantumatonta sairautta.Eikö syöpävakuutusten tarpeellisuudesta tai tarpeettomuudesta voida kesksutella ihan asiallisesti vetämättä hernettä nenuun. Toiset voi olla yhtä mieltä ja toiset toistta?
- syöppis-11
IkiMuori kirjoitti:
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1745Niinpä niin,sinä Iki Muori hermostuit nimimerkki .' vak':in kirjoituksesta,hän kertoi että hänellä itsellään
sekä puolisolla on syöpävakuutus ja hän suositteli sitä.
Se oli hänen mielipide ja hyvä sellainen.
Pyri itse keskustelemaan asiallisesti . - IkiMuori
syöppis-11 kirjoitti:
Niinpä niin,sinä Iki Muori hermostuit nimimerkki .' vak':in kirjoituksesta,hän kertoi että hänellä itsellään
sekä puolisolla on syöpävakuutus ja hän suositteli sitä.
Se oli hänen mielipide ja hyvä sellainen.
Pyri itse keskustelemaan asiallisesti .Ai mistä päättelit että "hermostuin"?
- jälkiviisas.
IkiMuori kirjoitti:
Ai mistä päättelit että "hermostuin"?
Rauhoitu ja lopeta tuo jatkuva jankutus .
- Kyrsiintynyt tappelu
jälkiviisas. kirjoitti:
Rauhoitu ja lopeta tuo jatkuva jankutus .
Ikimuori lopetti neljäkymmentä minuuttia sitten mutta mites sinä?
- Kannattaa ottaa
IkiMuori kirjoitti:
Ja sitä paitsi nuo vakuutukset eivät korvaa enää siinä vaiheessa mitään kun olet syöpään jo sairastunut.
Tuon tietää jokainen. Kannattaa ottaa vakuutus, ellei ole sairastunut syöpään. Sillä pystyy elämään ilman centin venyttämistä.
- ei herneitä nenään
IkiMuori kirjoitti:
Eikö syöpävakuutusten tarpeellisuudesta tai tarpeettomuudesta voida kesksutella ihan asiallisesti vetämättä hernettä nenuun. Toiset voi olla yhtä mieltä ja toiset toistta?
Ota muori se herne poies sieltä nokastas,helepottaa hengitystäsi.
- vak.
IkiMuori kirjoitti:
IkiMuori
8.1.2012 18:25
0
Sulje
Ja sitä paitsi nuo vakuutukset eivät korvaa enää siinä vaiheessa mitään kun olet syöpään jo sairastunut. "
No kyllä korvaa jos se vakuutus on otettu ennen syöpään sairastumista! Eihän mikään vakuutus korvaa sellaista sairautta/vammaa joka on ollut olemassa vakuutusta otettaessa....
Mitä ihmettä oikein yrität selittää?!
Nimenomaan siinä vaiheessa kun sairastuu syöpään ja omaa aloituksessa mainitun vakuutuksen siitä on vakuutuksen ottajalle hyötyä. Itselläni ehti olla vakuutus reilut 3 v kun tuli sairastuminen eteen.
Ja kyllä, edelleen suositten kyseisen vakuutuksen ottoa.
Olen ensim. vastaaja ja kyllä, kyllä olen hyötynyt sairastuessani vakuutuksesta, ilman muuta. - Rasseli-Rane
Kannattaa ottaa kirjoitti:
Tuon tietää jokainen. Kannattaa ottaa vakuutus, ellei ole sairastunut syöpään. Sillä pystyy elämään ilman centin venyttämistä.
Joissain tapauksissa varmaan kannattaakin, mutta kannattaa myös lukea korvausehdot todella todella tarkkaan, myöskin ne pikkuriikkisellä painetut osiot, ettei tule sitten yllätyksiä jos käy niin ikävästi että korvauksia pitäisi tulla.
- Rasseli-Rane
vak. kirjoitti:
IkiMuori
8.1.2012 18:25
0
Sulje
Ja sitä paitsi nuo vakuutukset eivät korvaa enää siinä vaiheessa mitään kun olet syöpään jo sairastunut. "
No kyllä korvaa jos se vakuutus on otettu ennen syöpään sairastumista! Eihän mikään vakuutus korvaa sellaista sairautta/vammaa joka on ollut olemassa vakuutusta otettaessa....
Mitä ihmettä oikein yrität selittää?!
Nimenomaan siinä vaiheessa kun sairastuu syöpään ja omaa aloituksessa mainitun vakuutuksen siitä on vakuutuksen ottajalle hyötyä. Itselläni ehti olla vakuutus reilut 3 v kun tuli sairastuminen eteen.
Ja kyllä, edelleen suositten kyseisen vakuutuksen ottoa.
Olen ensim. vastaaja ja kyllä, kyllä olen hyötynyt sairastuessani vakuutuksesta, ilman muuta.Paljonko sait korvausta ja oliko se kertakorvaus, sait rahat puhtaana käteen?
- Feikki
Rasseli-Rane kirjoitti:
Paljonko sait korvausta ja oliko se kertakorvaus, sait rahat puhtaana käteen?
Ei tullut vastausta, mitä päättelemme tästä?
- 12.3.20011.
Minulla on teille vaihtoehto,hyvät syöpäsiskot.
Cancerilla on hyvä palsta syöpää sairastaville,siellä ei juuri häiriköitä ole .
Tulkaa ja kirjoittakaa sinne,täällä voivat sitten jatkaa omassa rauhassaan nämä 'ikimuori-tyypit',jos syöpäpotilailla on ongelmia heidän kanssaan täällä.
www.cancer.fi - Kiinnostuin
"Ulkomaalaisten vakuutusyhtiöiden Suomessa markkinoimat syöpävakuutukset ovat löytäneet asiakaskuntansa."
Onkohan suomalaisilla vakuutusyhtiöillä tarjolla näitä syöpävakuutuksia?- myyjä mikä myyjä
Minulle tuli joltain syöpäjärjestöltä marraskuussa tarjous, vakuutuksesta syövän varalta. En edes lukenut sitä ja tuntu tosi pahalta. Sitten vielä välipäivinä joku nainen soitti sieltä järjestöstä ja oli vihanen kun en ole vastannut heidän kirjeeseensä. (jankutti jotain et miten voin olla niin välinpitämätön tai jotain sinnepäin). Sanoin, että kai sinä olet tietoinen, että olen sairastanut syövän ja vielä sillonki tuntu et se nainen ei usko mua. Ei edes pyytänyt anteeksi käytöstään, totes vaan etteihän hän voinut sitä tietää ja laitetaan nyt sitten tänne sinun nimes kohdalle, ettei sinulle enää tarjota vastaavanlaista vakuutusta.
- Kiinnostuin
myyjä mikä myyjä kirjoitti:
Minulle tuli joltain syöpäjärjestöltä marraskuussa tarjous, vakuutuksesta syövän varalta. En edes lukenut sitä ja tuntu tosi pahalta. Sitten vielä välipäivinä joku nainen soitti sieltä järjestöstä ja oli vihanen kun en ole vastannut heidän kirjeeseensä. (jankutti jotain et miten voin olla niin välinpitämätön tai jotain sinnepäin). Sanoin, että kai sinä olet tietoinen, että olen sairastanut syövän ja vielä sillonki tuntu et se nainen ei usko mua. Ei edes pyytänyt anteeksi käytöstään, totes vaan etteihän hän voinut sitä tietää ja laitetaan nyt sitten tänne sinun nimes kohdalle, ettei sinulle enää tarjota vastaavanlaista vakuutusta.
Tuntuupa oudolta että syöpäjärjestö olisi lähtenyt mukaan syöpävakuutusten kaupitteluun?
- myyjä mikä myyjä
Kiinnostuin kirjoitti:
Tuntuupa oudolta että syöpäjärjestö olisi lähtenyt mukaan syöpävakuutusten kaupitteluun?
Enpä ajatellut sen enempää silloin kun se kirje tuli. Siinä oli kuitenkin se syöpäjärjestön logo missä on erivärisiä ympyröitä isompana ympyränä. Heitin kirjeen silloin heti roskiin. Puhelimessa oli vielä se numero, mut kun katoin enirolla, ei se antanut tietoa numeron haltijasta. Oiskohan ollut humpuukia koko juttu.
- Kiinnostuin
myyjä mikä myyjä kirjoitti:
Enpä ajatellut sen enempää silloin kun se kirje tuli. Siinä oli kuitenkin se syöpäjärjestön logo missä on erivärisiä ympyröitä isompana ympyränä. Heitin kirjeen silloin heti roskiin. Puhelimessa oli vielä se numero, mut kun katoin enirolla, ei se antanut tietoa numeron haltijasta. Oiskohan ollut humpuukia koko juttu.
Löysin googlettamalla tällaisen. Tässä syöpäyhdistys ei ainakaan suhtaudu kielteisesti syöpävakuutusten markkinointiin.
http://www.kaleva.fi/uutiset/syopavakuutusta-kaupataan-avuksi-ahdinkoon/580253 Kiinnostuin kirjoitti:
Löysin googlettamalla tällaisen. Tässä syöpäyhdistys ei ainakaan suhtaudu kielteisesti syöpävakuutusten markkinointiin.
http://www.kaleva.fi/uutiset/syopavakuutusta-kaupataan-avuksi-ahdinkoon/580253Se yhtiö mihin otin tänään yhteyttä, niin miehen pitää antaa lupa terveystietoihin pääsy ja selvitys terveystilasta.
Työterveydenhuollosta ne sitten taas löytyy.
Pyysin kirjallisen tarjouksen ja kaavakkeineen, emme tee tätä vakuutusta netissä.- Kiinnostuin
claudia.c kirjoitti:
Se yhtiö mihin otin tänään yhteyttä, niin miehen pitää antaa lupa terveystietoihin pääsy ja selvitys terveystilasta.
Työterveydenhuollosta ne sitten taas löytyy.
Pyysin kirjallisen tarjouksen ja kaavakkeineen, emme tee tätä vakuutusta netissä.Varmaan pitää olla myös kaikki selvitykset esim yksityisiltä terveysasemilta myös, jos voidaan olettaa että työterveyshuollosta ei kaikki löydy.Jos on ollut tutkimuksissa tai hoidoissa nykyisen kotimaan ulkopuolella, tuleeko selvitykset hankkia myös sieltä?
Kiinnostuin kirjoitti:
Varmaan pitää olla myös kaikki selvitykset esim yksityisiltä terveysasemilta myös, jos voidaan olettaa että työterveyshuollosta ei kaikki löydy.Jos on ollut tutkimuksissa tai hoidoissa nykyisen kotimaan ulkopuolella, tuleeko selvitykset hankkia myös sieltä?
Varmaan niissä papereissa se kaikki lukee.
2 ruokamyrkytystä on ollut miehellä, ja sen takia sairaalassa EU maassa. En tiedä mitä he kyselee siinä.
uskoisin että perussairaudet ja sitten luvan antaa tutkia tarvittaessa myös tuo jos on tarpeen.
Meillähän on ne EU kela kortit kaikilla ja niissä näkyy kaikki tiedot.
Minun mielestä jos on ollut ulkomailla sairaalahoidossa oli syy mikä vaan, pitää antaa selvitys siihen hakemukseen.
- if.
Se lupa pitää antaa sitten niin yksityissektorille kuin julkisellekin sektorille, eli jos on käyttänyt esim. terveyskeskuspalveluja, niin ne tiedot pitää myöskin olla vak.antajan tiedossa.
Miehesi varmastikin on käynyt elämänsä aikana muuallakin kuin työterveydessä. Se pelkkä työterveys ei riitä.
Tulee, tulee hankkia myös tiedot kotimaan ulkop.tehd. tutkimuksista ja hoidoista. - Mailta
En ole tiennyt tuollaisia vakuutuksia olevan olemassakaan. Luin jutun ja vaikuttaa hyvältä. Minun kohdalla liian myöhään.
Minulla oli joskus erikoinen henkivakuutus jossa oli sairastumisvarakin. Se päättyi kun täytin siihen sovitun iän.
Se oli hyvä vakuutus. Sairastuin pari kertaa sen aikana kerran olin 3 kk lomalla, mutta sain päivärahan joka oli palkkaa suurempi ja se oli veroton.
Kaikenkaikkiaan sain sieltä enemmän vuosien aikana kuin maksoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768