Tummanruskea,loiva kiharainen ,koko pään peruukki,otsatukka myös,50 cm pitkä,keinokuitua,uusi,ei käytetty,säädettävä päänympärys.
Hinta: 30 euroa (sisältää postikulut)
O: NAISTEN PERUUKKI
8
128
Vastaukset
- wigsForLove
oikein hienon näköinen, mistäpäin suomea olet? voisin olla kiinnostunut tuosta
Asun pohjois-pohjanmaalla,Kärsämäellä tarkemmin,kirpun kokoinen seko paikka nelostien varrella.Ouluun 125 km ja Jyväskylään n.180 km. Postitse voin lähettää.mieluiten jos laitat sen rahan mun tilille,se 30 e,ku mun rahat on tosi finaalissa,Op FI 70 537503-50146227,niin ku ne näkyy tililläni,laittasin välittömästi postiin.se 30 e sisältää tosiaan postikulutkin.tai postiennakolla,jos VARMASTI paketti noudetaan.Muita kyselyitä peruukista ei ole tullut ainakaan vielä,joten toivon sun päättävän mahdollisimman pian,ostatko sen.
- wigsForLove
ok. pistäppä meiliosotettas ni sovitaan asiasta hieman henk.kohtaisemmin, ettei yleisellä palstalla:D..
- Anne
onko peruukki vielä myymättä? Olisin kiinnostunut siitä.
- mä vaan
samaa peruukkia ei enää ole,mutta n.60 cm pitkä,alhaalta kiharainen,vaaleanruskea on,ja ihan uusi,oli liian vaalea mulle,pieni häivähdys punertavuuttakin. se on posti ja pakkauskuluineen 40 E..s-postini on: yavanna69@suomi24.fi
- essi18
Hei,onkohan peruukki vielä sinulla?Olisin tiedosta kiitollinen.
- mä vaan
Vastaus sama kuin edellä,ei ole samaa peruukkia enää,mutta toinen ,uusi,vaaleahkon ruskea kiharainen,häivähdys punertavuutta,noin 60 cm pitkä on. Hintaa posti ja pakkauskuluineen 40 e. jos kiinnostaa tämä,laita mulle s-postia osoitteeseen : yavanna69@uomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897