Gambiasta juuri palanut..

JahBless

Tekeekö Tjäreborg Gambiaan matkoja helmikuun jälkeen ? tsekkasin tjärb.sivuja ja ei löytynyt matkoja hiihtolomalle 18.2 eteenpäin.
Mistäkautta saisi halvat lennot G , Suomesta kuuulemma lentää joku Tanskalainen halpalentoyhtiö nykyään. vaihdoilla..

17

1348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.

Alunperin oli huhtikuulle asti, mutta peruivat loput lennot kun ei kuulemma ollut kysyntää. Lontoon kautta pääsee edullisesti Gambiaan, useampi lento viikossa Gatwickistä.

• JahBless

sain pelkät lennot 10.2 tjäreborilta,mutta vain viikosi !
        kesällä on tarkoitus mennä pidemmäksi aikaa, suomalainen tuttavani asuu siel paikallisen kanssa vuokrakämpässä.

• JahBless

Onko helppo kenttä Gatwick ? meneekö suoraan,vai onko vaihtoja matkanvarrella..
      Muistatko minkä lentoyhtiön kautta kannattaa kysellä lippuja ja saako heti paikanpäältä .. hintahaarukka euroina ?
      10.2 lähden kumminkin uudestaan tjäreborin kautta ..mutta,vain viikoksi .koska loppuu matkajärjestäjän lentokausi sinne :o( ennen oli 4kk ajan lentoja.

• matkailija.

Helsinki-Gatwick-Banjul on todella helppo reitti ja edullinen. Minä olen maksanut noin 280-400€/hlö, matkan pituuden voi valita, vaikkapa puoli vuotta (lokakuusta huhtikuulle). Norwegian Gatwickiin ja sieltä Flythomascook Banjuliin. Lontoossa yleensä joutuu odottamaan yön yli aamulentoa, mutta kentän penkeillä voi ihan hyvin nukkua.

• JahBless
        matkailija. kirjoitti:

Helsinki-Gatwick-Banjul on todella helppo reitti ja edullinen. Minä olen maksanut noin 280-400€/hlö, matkan pituuden voi valita, vaikkapa puoli vuotta (lokakuusta huhtikuulle). Norwegian Gatwickiin ja sieltä Flythomascook Banjuliin. Lontoossa yleensä joutuu odottamaan yön yli aamulentoa, mutta kentän penkeillä voi ihan hyvin nukkua.

Kiitos !

• JahBless
        JahBless kirjoitti:

Kiitos !

Hei, kysyisin vielä on Gatwickin jälkeen välilaskua, vai suora lento Banjuliin..
        Ajattelin lähteä kesäkuun alussa pidemmäksi aikaa reissuun ..

• matkailija.
        JahBless kirjoitti:

Hei, kysyisin vielä on Gatwickin jälkeen välilaskua, vai suora lento Banjuliin..

Gatwickistä lentää suoraan Banjuliin, mutta huhtikuun jälkeen kesälentoja sinne tekee muistaakseni monarch ( The Gambia Experience), ei flythomascook. Googlella löytyy.

• sainhalvan4kk
        JahBless kirjoitti:

kokeile flyhi.fi ja frankfurt banjul frankfurt

• HR

en ole kuullut..olen kentällä työssä ja 2 kertaa gambiassa käynnyt. Tjäreborg ainut ja lentää tanskalaisella yhtiöllä Thomas Cook..

• laurimaija

hei apua auttakaa ! minun olis tarkotus lähteä nyt loppuvuodesta tai ens vuoden alussa ystävän luokse gambiaan käymään mutta mistä saisin halvimmat mahdolliset lentoliput sinne ja takasin ? en oo koskaan ennen yksin matkustanu joten todellakin tarvitsen apua ! laittakaa minulle infoa yms osotteeseen lauramaija2@gmail.com
      ja toki jos sinne joku muukin olis lähdössä niin matkaseura olis tervetullutta varsinkin kun jännittää ihan älyttömästi lähteä yksin matkaan ensimmäistä kertaa !

• lelleelleennetään

Helppo ja edullinen tapa on lentää tjäreborgin lomalennolla. Otat pelkät lennot jos et tartte hotellia. Näin mä tein kun menin ekaa kertaa yksin, enkä ollu paljoo matkustellu ennen sitä. Ei tarvi jännittää niin paljoa kun on suora lento Helsingistä Banjuliin vain yhdellä välilaskulla jossa ei tarvi edes konetta vaihtaa.

• Tani

Meillä tarkoitus mennä äitini kanssa tammikuussa Gambiaan ja oleilla siellä n. kuukausi tai 2 joten jos et vielä ole seuralaisia löytänyt niin jos niihin aikoihin menossa niin ilmoittele.
        Laittele viestiä osoitteeseen Tanti75@gmail.com

• matka jouluksi

Air Finland Holiday on aloittanut matkat Gambiaan :-) helmikuun jälkeen löytyy matkoja

• ei helmikuun jälkeen

Helmikuun 18 päivä on viimeinen paluupäivä Gambiasta. Air Finland ei tee sen jälkeen matkoja Gambiaan. Uudet matkat alkavat sitten taas marraskuussa, jos alkavat.

• Putipati
        ei helmikuun jälkeen kirjoitti:

Helmikuun 18 päivä on viimeinen paluupäivä Gambiasta. Air Finland ei tee sen jälkeen matkoja Gambiaan. Uudet matkat alkavat sitten taas marraskuussa, jos alkavat.

Eika Air Finlandilta saa kahta viikkoa pitempää matkaa (olen kysynyt saisiko pelkät lennot 4 viikon matkalle, ei onnistunut).

• mixmaks
        Putipati kirjoitti:

Eika Air Finlandilta saa kahta viikkoa pitempää matkaa (olen kysynyt saisiko pelkät lennot 4 viikon matkalle, ei onnistunut).

Tjäreborgilta saa pelkät lennot, 6 vk maximi.

• Helposti pääsee
        mixmaks kirjoitti:

Tjäreborgilta saa pelkät lennot, 6 vk maximi.

Eipä ole vaikeaa yhdellä vaihdollakaan matkustaa Gambiaan. Itse olen mennyt Arlandaan ja sieltä Thomas Cookilla (www.ving.se), Manchesterin kautta sieltä Thomas Cookilla, Amsterdamin kautta ja sieltä ArkeFly:llä (www.arkefly.nl). Amsterdamin kautta pääsee ympäri vuoden sievästi Gambiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe