ja takuu eläkettä koska kuulen ääniä ja olen pääitohtorilla käynny ja se yhty niihin elektroniisn ääniin huoneessa jossa naiset lukee mun aivoja.
miksi saan työkyvyttömyyseläkettä
11
204
Vastaukset
- henriks ijas
korvauskiakin ois halunnu 100 000 euroa tai 246 000 euroa pelkästä ilmoituksesta.
- henriks ijas
en kykene töissä oleen koska naiset jatkuvasti kiusaa mua äänillänsä.
elektroniikkalaitteet apuna.- henriks ijas
eikä työssä olo sitten ole mielölyttävää pelkä'stään haittaa itselle aiheuttais.
jos yrittäis kestää niitä ja tehdä töitä samaan aikaan.
- gdsf
Parempaa lääkitystä?
- henriksoni871
ei välttämättä parempaa lääkitystä mutta ne osat ois tärkeitä 100e kun pistää valtio lisärahaa joka kuukausi niin alkaa toimimaan talokin.
- henriksoni871
henriksoni871 kirjoitti:
ei välttämättä parempaa lääkitystä mutta ne osat ois tärkeitä 100e kun pistää valtio lisärahaa joka kuukausi niin alkaa toimimaan talokin.
puuttuu tuota polyesterivaahtoa seinän mitan ja sen tarvii siihen rahaan.
- henriksoni871
henriksoni871 kirjoitti:
puuttuu tuota polyesterivaahtoa seinän mitan ja sen tarvii siihen rahaan.
eristäny 2 seinää ja ei kolmatta voi olla eristämättä.
- henriksoni871
henriksoni871 kirjoitti:
eristäny 2 seinää ja ei kolmatta voi olla eristämättä.
pakkaset kovat ja ei se onnistu ilman sitä 100euroa.
- ts
ahaa
- jj
siksi
- henriksoni871
eläke pysyy ja toivoisin siihen 100euron korotuksen osiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337