Omalla autolla

Neuvoakysynnytminä

Etelä-Ruotsiin pitkin rannikkoa: Tukholma, Norrköping, Öölanti, Ystad...Göteborg.
Millaista majoitusta suosittelette (hinta/laatu). Matkalla kaksi aikuista.

8

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisiko apua

Hankala neuvoa, riippuu paljolti miten haluatte yöpyä ja minkälainen budgetti teillä on. Jos teillä on halua jo nyt alkaa suunnittelemaan matkareitti valmiiksi niin tässäpä hyvä linkki josta löytyy erilaiset yöpymismahdollisuudet www.sverigeresor.se, valitse boende.

• Mees tänavalt

Min suosittelisin retkeilymajoja: Monet ovat ihan laadukkaita paikkoja. Ne löytyyy sivulta svenskaturistforeningen.se

• Autopelle

Hanki apua.

• B'e care'ful

Aloittajalle:
      Älä koksaan edes harkitse yöpymistä autossa Ruotsissa. Rekat ja henkilöautot ovat ryöstöjen kohteita. Rikolliset sumuttavat kaasua autoon, jolloin autossa oleva tai olevat ovat puolustuskyvyttömiä.

• oipuigh

Älä horise. En ole koskaan kuullutkaan mistään kaasun sumuttamisesta autoon, joten keksi parempia juttuja.

• B'e Care'ful
    • oipuigh

Voin lyödä vetoa, että tiedän tästä asiasta enempi kuin sinä. Juuri tälläkin hetkellä olen parkissa erään etelä- Ruotsalaisen kaupungin isolla huoltoaseman pihalla ja ajattelin ottaa kohta yöunet ja jatkaa aamulla matkaa pohjoista kohti. Paikalla on arviolta 10- 15 muutakin rekka- autoa. En kuullut näidenkään miesten puhuvan mistään ryöstöistä vaikka muutaman sanan vaihdoin parin miehen kanssa.

Muistan kyllä, että joskus 4-5 vuotta sitten kohuttiin rekkaryöstöistä ja muistakin matkailijoiden ryöstöistä tien päällä, mutta se kohu loppui lyhyeen.

Mutta kai sitä tuotakin voi pelätä.

• glimmingehus

Pari vuotta sitten kiertelimme Etelä-Ruotsissa juuri noilla seuduilla. Pikkukaupunkienkin keskustoista löytyy pieniä suht. vaatimattomia hotelleja, jotka istuvat matkailijan budjettiin.

Minun mielestäni ammoisilla kaasuryöstöillä pelottelu on turhaa. Liikenne sinänsä turvallisempaa kuin Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe