http://finretro.no-ip.org
Nyt 24/7 Auki !
R63
Mukavat Staffit
Uusimmat vaatteet.
Rollerit toimii 100%
Uusimmat lemmikit.
Paljon tapahtumia!
Kolikkoja ja pixeleitä joka 15 min välein lisää!
Uusimmat tavarat
Suomen Kielinen
Custom tavaroita!
Uusi hotelli avattu PRO hotellin tilalle!
8
579
Vastaukset
- Minämoijes23
Ei siit löydä palvelint ;(
- Minä!
Huhuu ? ei sitä löydä se o vialline ;(
- Lssu
Miksi se on erikielell ja saako sieltä edes kolikoita en mää vaan saa ?
- Reilu ja rikas!
LOL! Toi on peelo! Habbo on hyve paikka jos on kolei! Nain saat 10000 kolea= habbo.sulake.kolikkoja@gmail.com kirjotat sinne salasanas, tyypin nimen ja e mailin. Toimii mut jouduin oottaa viikon. ne on kiireisii. mut kyl kannatti!!!
- Eivittuluuletko?
Peelo peelo peelo homo mee äitis vittuu takas kasvaa peelo peelo peelo peelo
Ookoo oon vanha pappa homo hyi vittuuuu saatanan kerjäläine lololol paska vittu
Oon sua viissaanpi vittu - kakka5
mikä sen nimi on
- ....ebin....
paskaa
- -.-.-.-
....--.--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748