Eli allas 240l 120x45x45.
Asukkaat 1 taisto koiras, 26 kardinaalitetraa, 8 ottoa, 15 monnista(kupari ja helmi), kaksi plekoa(salamanteri ja helmipallo), 2 perhoskirjoahventa( tod.näk. koiras ja naaras).
Onko täynnä vai sopisiko tänne vielä kääpiörihmakala pariskunta tai haaremi? Olen ihastunut niihin...
Aikaisemmin akvassa eli helmirihma haaremi(kuolivat lääkitykseen) ja tulivat toimeen taiston kanssa. TAisto muutenkin rauhallinen, välillä ajaa hieman monnisia.
Arvot: ph 6,8, lämpö 27-28, nitraatt n. 10-15(vaihtelee). Paljon kasveja, kantoja.
Alkaako olla täynnä 240l ?
2
122
Vastaukset
- ©.
No 2?
Gh?
Kh?
CI 2?
Ilman näitä on vähän hankala sanoa mitään. Mikä on otto? Noista plekoista en ole ihan varma mutta tarvitsee viileämmän veden. Helmirihmoja ja taistoja ei saa laittaa samaan altaaseen koska molemmat valtaa ison reviirin. Voit kyllä toteuttaa unelmasi Helmirihmoista, jos vaikka hommaisit taistolle oman 54l altaan sekä kaveriksi vaikka Lyhtytetra parvi. Perhoskirjoahvenista voisit tehdä mieluummin haaremin. - firefly55
^^Otto eli nuolimonni
Vähän vaikea sanoa, kun ei akvaariota omin silmin näe, mutta itse en ainakaan ottaisi enää uusia lajeja mukaan, mieluummin jos tyhjältä näyttää, niin suurentaisin jo olemassa olevia, esim. parvikalojen parvia eli tetroja, monnisia tai ottoja. Kalasto näyttää muuten menevän ihan hyvin yhteen, vaikka taistoja ei yleensä suositella pidettäviksi monnisien kanssa, eivät aina tule juttuun.
Taistot myös arvostavat melko seisovaa vettä, kun taas kirjoahvenet ja ja otot enemmän virtaavaa vettä. Jos akvaariossa on myös suojaisia paikkoja, jossa vesi seisoo enemmän, niin sitten ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897