Tänään illalla tulee 16 päivää täyteen totaallista selibaattia. Ajattelin vaan kokoeilla miten pitkään jaksaa olla selibaatissa ja kuinka "rankkaa" se on. Ei vielä ole ollu kovin rankkaa kun pysyy poissa houkutuksista ja sinkkuna ei ole ollu tarvetta vastakkaisen sukupuolen osalta hoitaa heitä. Saa nähdä millon loppuu, ei vielä ole käynyt liian suureksi houkutukset. Suurimmat energiat saan purettua liikunta harrastuksiin.
Testimielessä kokeilu
5
522
Vastaukset
- lallatilaaaa
Mä oon ollu jo 21 päivää selibaatissa, hähää :D Vaikeetahan se on ku miehen kans elää, mut toisaalta iteppähän pihtaa. Mä en ole edes masturboinu. Alussa se oli rankempaa, mutta kaikkeen tottuu. Tosin näyttäs siltä että mies taitaa haluta seksiä nyt viikonloppuna.. mut oon ilkee ja annan samalla mitalla takasi, valittelen vatsakipua tai väsymystä tai jotakin.
Päivät tällä hetkellä selibaatissa ja masturboimatta 19. Tiiä setten onko tästä jotain hyötyä tai järkeä. Kaikkeen tosiaan tottuu tietyn ajan päästä kunhan pysyy poissa houkutuksista niin ei lipsahda. En sitten tiiä onko naisen ja miehen selibaatissa eroa, kait aika saman laisia lopulta.
Viime maanantaina loppu masturboimattomuus. Päiviä mesturboimatta kerty 28, ois pitempäänkin pystynyt olemaan.
- hippahoppa
no nyt kun olit melkein kuukauden kuivilla niin mitä se vaikutti suhun? jotain vaikutuksia fyysisesti/henkisesti?
ja mikä sun pohjimmainen motivaatio koko tuohon kokeiluun oli? tääkin on taas asia joka on mulle outo.
Aika vähäsiä vaikutuksia fyysisesti ja henkisesti. Pysy aikuisviihteestä suurilta osin erossa niin ei ollu vaikeuksia. Kokeilin että onko mulla "selkärankaa" olla masturboimatta, varsinaista syytä ei ollu tolle. En ole tekemässä vähään aikaan kyseista tempausta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465877Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6102326Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778