Jari anteeksi kun menin sua yrittämään, vaikka en ollut edes valmis. Se oli loukkaus sua kohtaan kun olin sellaisessa elämäntilnteessa niinkuin NÄIT, mutta ihastuin suhun ihan sairaana. Vieläkin ajatus sinusta piilee mielessäin. Haluan vain niin, olen sitte greisi tai en, mutta sä veit mun sydämein. Olet vain nii ihana minkä voin tunteilleni.
Sorry Jari
4
792
Vastaukset
- eräs Jari
Kenelle Jarille kirjoitat ja kuka olet? Mä rakastan erästä naista ihan kans sekopäänä mutten saa häneen kontaktia nyt..tuo elämäntilanteesta puhuminen kuulostaa hieman tutulta.. Toivottavasti et kuitenkaan ole hän, koska mun sydän särkyis jos hän mut jättäis.
- jos kerran
rakastat Jaria ja Jari sinua niin anna teille mahdollisuus, uusi tilaisuus. Miksi heittäisit hukkaan sen mistä voisi tullakin jotain?
- jari
Yritetään nyt entisen kanssa uudstaan. Anteeksi että annoin sulle väärän kuvan.
- teidän
syytä selvittää noi henkilökohtaisesti, niin aloittaja kuin se Jari jota hän tarkoittaa? Nimittäin kun Jari-nimisiä on niin tuhottoman paljon täälläkin ja voi saada vääränkäsityksen kun väärä Jari vastaakin ja ihan erilailla, sen oikean sijasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076