Siirto yhtymän/yrityksen sisällä ja palkkaus/lomat

TTYYhh

Hei,

Onko kenelläkään kokemusta / tietoa, että miten kuuluisi toimia kun siirtyy yhtymän toiseen toimipisteeseen tekemään samaa työtä, mutta paikassa noudatetaan toista tes:sta. Toisessa paikassa oli Pamin ja uudessa ICT-alan.

Olen kahden toimipisteen välillä siirtynyt kahdesti ja joka kerta olen menettänyt lomat sekä joutunut aloittamaan uutena työntekijänä. Kuitenkin esim. palkkakuitissa lukee yhtymään tulopäivänä se päivä, jolloin olen ensimmäisen kerran yritykseen tullut.

Meneeköhän tämä nyt niin kuin pitäisi?

2

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdser

Ap lisää vielä, että joka kerta myös ollut koeaika, vaikka tehtävakuva on pysynyt samana.

• klopsista

Jos olet koko ajan ollut määräaikaisilla työsopimuksilla ja määräaikaisuuksille on ollut perusteet, niin se voi mennä juuri niin kuin pitääkin. Lomien osalta voidaan sopia lomien siirtämisestä seuraavan määräaikaisuuden ajalle. Kyselepä lisää omasta liitostasi. Sieltä löytyy vastauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3275
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3043
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1842
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1777
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1389
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe