Hei,
Onko kenelläkään kokemusta / tietoa, että miten kuuluisi toimia kun siirtyy yhtymän toiseen toimipisteeseen tekemään samaa työtä, mutta paikassa noudatetaan toista tes:sta. Toisessa paikassa oli Pamin ja uudessa ICT-alan.
Olen kahden toimipisteen välillä siirtynyt kahdesti ja joka kerta olen menettänyt lomat sekä joutunut aloittamaan uutena työntekijänä. Kuitenkin esim. palkkakuitissa lukee yhtymään tulopäivänä se päivä, jolloin olen ensimmäisen kerran yritykseen tullut.
Meneeköhän tämä nyt niin kuin pitäisi?
Siirto yhtymän/yrityksen sisällä ja palkkaus/lomat
TTYYhh
2
592
Vastaukset
- sdser
Ap lisää vielä, että joka kerta myös ollut koeaika, vaikka tehtävakuva on pysynyt samana.
- klopsista
Jos olet koko ajan ollut määräaikaisilla työsopimuksilla ja määräaikaisuuksille on ollut perusteet, niin se voi mennä juuri niin kuin pitääkin. Lomien osalta voidaan sopia lomien siirtämisestä seuraavan määräaikaisuuden ajalle. Kyselepä lisää omasta liitostasi. Sieltä löytyy vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319