aina oon halunnu ensi suudelman joltain kuniilta naiselta tai teiniltä joka oikeesti haluu sitä ;) että mistä voisin löytää????
ensi suudelmaa kaipailisin .....
9
720
Vastaukset
- 1D107
Postimyynnistä löytyy hyviä ehdokkaita. Sinne vaan ottamaan yhteyttä.
- puuttessa94301
Multa saisit;).
Oon kyl vast 14v tyttö mut haittaako??
Asun hesas. - Nom
puuttessa94301 kirjoitti:
Multa saisit;).
Asun hesas.Puutteessa94301
Voisitko kertoa vähä tausta tietoja ittestäs tai antaa mesen/ facen nimen/osotteen niin voitais kattoo :) - M17
puuttessa94301 kirjoitti:
Multa saisit;).
Asun hesas.Haluisitko vielä suudella? ;) oon 17v hesasta ota yhteyttä uushaalari666@yahoo.com
- Epätoivoinen
Oon 15v oleva tyttö Kuopiosta.
Oon facessa! - ROAR
oon 9 v inarista nusitaanko?
- halukas kokeilemaan
Laita facebook nimesi niin tutustutaan oon 16v poika hesast kans enkä oo ikinä suudellu
- 4ever alone :<
14v girl vailla poikaystävää
- Kkk
Ootte noloja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067718Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733571Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322057Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221906- 361679
- 441494
- 551452
- 221441