jack3d

hippelihoppeli

Olen huomannut että kun vetää jack3d:tä niin sukuelimet ovat kutistuneet, mutta palutuneet kuitenkin normaaliksi seuraavanapäivänä. Onko muilla ollut samalaisia sivuvaikutuksia? Mistä saattaisi johtu tai onko haitallista?

8

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus lue!

Johtuu tuosta 1.3 dihyeat pälä pälä aineesta, eli genanumista. Ei siitä pitäisi olla mitää haittaa, hetkellistä vaan. Harmittaa vaan kun treenin jälkeen ei meinaa keppi seisoa, eikä lennä mälli kunnolla kun akkaa pitäisi miellyttää. Onneksi ei kestä kauaa. En tiedä jos löisi sustaa kankkuun samaa aikaan, niin olisiko tuota efektiä. Yleensä kun testosteronia käyttää, niin panettaa koko aika ja stondaa vähemmästäkin ja kuti lentää ja on itsevarma fiilis = elämä hymyiilee. En yhtään ihmettele miksi vanhat gubet hakevat korvaushoitoa testoon. Testo = miehille elintärkeetä ja parantaa elämänlaatua, akkakin olisi tyytyväinen jos saisi 3-5xpvässä melaa mekkoon.

• no niin.

Vai 3-5x päivässä sä nussit ... Veikkaan että tuo ei onnistu kovinkaan monelta vaikka vetäisitkin sitä testosteronia. Normaalisti 2-3x panettaa oikein kunnolla, mutta tuskin sä joka päivä nussimaan menet 5x päivässä. Ei kuulosta normaalilta edes roinaajilla.
      Luultavasti et ole roinaa kokeillutkaan.
      Itse kun roinasin ja kasvoin niin normi meininki oli sen 2x päivässä käteenvedot ja joskus 3x/pv ja oli niitäkin päiviä kun ei panettanut enempää kuin 1x-

• hehehee :)!

moi hippelihoppeli!

Onko pienipallisuus sulle ongelma ja olet vieläpä natu?

T: Isopallinen isolihaksinen ex-roinaaja :)

• hippelihoppeli

hämäännyin kun ISOletkuni kutistui hieman normaalia pienemmäksi ei siin muuta,ny vois kuitenki runqhata

• roinaraineri

roinaa kankkuun ja menoks. kivekset kutistuu mutta ei se mitää opitpahan roinaamaan

• hippelihoppeli

kuka on väittänyt etten roinaa, se saatanan jackki pienentää köliä perkele, roina vaa kasseja. balls of steal
      t:hillevihiiri

• ex-rojuttaja!

p*skat mitään pienene. Pitää olla pienet pallit jo alunperin.
      Itse roinannut 4 vuotta ja pallit on ihan samankokoiset. Isot on kans lihat ja voimaa ku pienessä kylässä.

• apinaääliö oot

ota suihin,hintti homo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe