monelle olette??

stOp*

sylikummi

10

359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkdkodkoke

yhdelle pienelle pojalle (7,5kk) olen sylikummi. Muita kummilapsia ei vielä ole, kun eipä ole kaverit alkanut vielä paljon lapsia saada, konfirmaatiostakin aikaa vasta se 2,5 vuotta....

• Jaaaaaaaaasse

Olen 18-vuotias ja kummi 4-vuotiaalle pojalle, joka kastettiin kirkkoon hänen ollessa 3-vuotias :)

• Leilahh18

Olen sylikummi 1,5- vuotiaalle serkulleni. Maailman rakkain ja ihanin pieni poika se kyllä on (: olen 18- vuotias, joten enpä kovin monelle tässä vaiheessa voisikaan olla kummi, kun kaveritkaan ei vielä ihan kuitenkaan ole lapsia saamassa.. (: mutta eihän sillä ole mitään eroa, onko sylikummi vai vaan " tavallinen" kummi ?

• 0+0=0

en yhdenkään.

• Shake, honey, go

Olen viiden lapsen sylikummi.

• poju

Parin viikon päästä ensimmäiselle vauvalle, pienelle pojalle. Pojan vanhemmat päättivät asian minun "hyväksi" kun olen ilmeisesti neljästä kummista vanhin, joten saan sylikummin kunnian.

• jenspatäti

Serkun 6-vuotiaalle tytölle sylikummi=)
      Veljen nro1 toiselle pojalle 2v sylikummi=)
      veljen nro2 esikoistyttärelle 4v sylikummi=)
      veljen nro 3 kolmannelle tyttärelle sylikummi==)
      ja viikon vanhalle lapsuudenystävän esikoistyttärelle kummi=)

elikkä 4 1=5xkummi

• 6+7

Meillä on mieheni kanssa 5 kummilasta, meitä on siis pariskuntana pyydetty viidelle kummiksi. Niistä itse olen sylikummina kahdelle ja mieheni yhdelle. Kohta on uudet ristiäiset tulossa ja taas pyydetty kummeiksi.
      En tiedä tuleeko meistä kummastakaan sylikummi mutta suostuimme ottamaan vielä yhden koska tämä on veljeni lapsi.

• kummiTus

Yksi 5 vuotias kummipoika, jolle olen sylikummi, ja sitten tyttökummi olen veljeni 3 kuukautta vanhalle tyttärelle :)

• äitipä

Olen seitsemän kummi enkä yhdenkään sylikummi:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1380
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      91
      1100
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      948
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      915
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      887
    Aihe