Surkea pelimies on finaalissa vastassa, mutta Jarkolle tulee tappio silti.
Se pää kun ei vaan kestä, vaikka ei ole kummoinen vastus.
Jos olisi oikea pelimies vastassa, niin silloin ei riittäisi taidotkaan. Olisi voiton sauma vain vastustajan loukkaantumisen myötä.
Veikkaan tappioluvuiksi 5-7, 2-6.
Niemisen finaalitappio siirtyi sateen vuoksi
2
95
Vastaukset
- Connors
Jarkko voittaa kaksinpelin kolmessa erässä. Nelinpelissä tulee tappio kahdessa erässä varsin selvin luvuin. Nämä ennustukset luin teelehdistä aamuteessä.
Jarkolla on ollut tuuria vastustajien kanssa tähän asti. Stepanek oli ainoa hankala kaveri tähän asti. Kaaviota katsoessani etukäteen, näytti että viimeistään Isnerille Jarkko häviää. Vaan eipä se onneksi ihan näin mennyt, vaan Isner putosi jo aikaisemmin.
Australian avoimissa arvonnassa ei käynyt ihan yhtä hyvä tuuri; Nalbandian tuskin häviää Jarkolle ensimmäisellä kierroksella. - Jarkko-fan
Pää on Jarkon vahvin ominaisuus. Ilman sitä ei olisi ollut ATP-13 sijalla, eikä olisi voittanut tämänpäiväistä finaalia. Hieno voitto 6-2, 7-5 ja 250 ATP-pistettä. Go JarkGO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244