Lennot Agadiriin

duubia

Miten pääsisi suhteellisen vaivattomasti ja edullisesti Agadiriin touko-kesäkuussa? Nyt kun Norwegiankin lopettaa kesän ajaksi suorat lennot Tukholmasta Agadiriin.

5

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • travelbag

Oletko katsonut Skyscanner.com vaihtoehtoja, itse menin viime vuonna Riigan ja Lontoon kautta, rasittavaa oli vaan aika halpa lento.

En tiennytkaan etta Norwegian lopettaa lennot Tukhoman kautta, lippu varattu maaliskuussa, vaan ehka sen jalkeen ne sitten lopettaa. Kurjaa. Suomesta ei pian paase minnekaan kuin vain pakettimatkoille, nakojaan.

• Misu2

Norwegian jatkaa lentoja taas talveksi. On heillä talvi kohde. Muuten lennot Helsingistä ovat yllättävän hintavat. Olisi mukavaa taas päästä täältä Agadiriin suorilla lennoilla, vaikka pakettimatkoilla. Kun Tunisia ja Egypti ovat vähän epävarmoja kohteita nykyää.

• travelbag

Itsella sama ongelma, olen etsinyt internetista silmat neliskulmaisina.
      Yksi vaihtoehto on lentaa Lontoon Gatwickin kautta Agadiriin, tai Marrakechiin. Norwegian ja sitten easyjet. Marrakechista uuden valtatien reitilla paasee Agadiriin jotain 3,5 tunnissa nyt.

Egyptiin en uskaltaisi, pommeja aina silloin sun talloin. Tunisia ei ole taas niin mielenkiintoinen kuin Marokko.

• Onnistuisko se lentämällä Malöagalle ja sieltä laivalla ja linja-autolla tai junalla jatkoyhteys Agadiriin? En tiedä, joten kysyn, koska olen itsekkin kiinnostunut ja pidän Agadiria hyvänä lomailukohteena. Harmittaa, kun suomalaiset matkanjärjestäjät eivät enään pidä sitä kohteena.

• Bussi,laiva,lento..

Itse olemme perheen kanssa menty lento Hki-Malaga,sieltä otettu valmis bussimatka Casablancaan eli osa matkasta laivalla(pari tuntia)ja ollaan siis sukulaisissa yövytty Casablancassa.Mutta sieltä ollaan aina sitten otettu taas bussi Agadiriin.
      Ja sama homma mentiin kotiinpäinkin.
      Ennen lentoja Malagaan moneksikin viikoksi sai tosi halvalla,ei nykyisin.
      Silloin ehti hyvin lomailemaan Agadirissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe