Säköposti ei toimi!

Hei! Onko kenelläkään ollut ongelmia sähköpostin kanssa 15-16.01.2012? Oma sähköpostini ei meinaa toimia ei sitten mitenkään. En välillä ole päässyt edes koko sähköpostiin. Onko vika siis omassa koneessani, nettiyhteydessäni vai sivustoilla. Toivottavasti mahdollinen vika korjataan pian!

12

174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missävika

Hei,
      Täällä sama ongelma eilen 16.1 ja jatkuu yhä edelleen tänäänkin. En pääse postiin sisään ollenkaan tänään :-(

• Närkästynyt

Sama ongelma on täällä, alkoi eilen ja jatkuu vielä tänäänkin. Mikähän lie kun ei toimi. Korjaakohan ne ongelmaa?? Suomi24 ylläpidolle, tiedottakaa asiakkaille jos on joku häiriö.

• Täällä kans sama ongelma!!!!!! Menöö hermot! ylläpidolle kyllä terveisiä., että vois ilmoittaa tälläisistä viloista, ja kertoa meinaako edes yrittää ratkaista ongelmaa, on varmasti muitakin ihmisiä, joiden on pakko päästä lukemaan tärkeät viestit postilaatikosta!

• GIRO

Hei! Sähköpostiin ei pääse!!!!!!!! Missä vikaa kun tähän mennessä on aina toiminut moitteettomasti.

Mistä apu??

• miksi?

joopa, 16.1 pääsin kerran postiin, nyt ei olenkaan, kyllä totisesti mättää kun olisi tärkeitä asioita hoidettavana!

• Tympääntynyt

Ei ole 2 päivään päässyt sähköpostiin. Ylläpito on kyllä velvollinen ilmoittamaan näin pitkistä katkoksista. Monelle aiheuttuu suurta haittaa!!!!!

• sama juttu.ei oo päässy 2 päivään

• latiina123

Tässä mun ongelmat vieläpä sen lisäksi:Onko kenelläkään tapahtunut sellaista mitä minulle tapahtui viime viikonlopun aikana eli perjantaina kävin Suomi24 katsomassa tulleet postit. En avanut niitä enkä ruksittanut enkä poistanut. Katsoin vaan, että jotain mainospostia on tullut ja kirjauduin ulos. Maanantaina 16.1. kun menin uudelleen; oli viikonlopun aikana saapuneet kansiosta hävinnyt puolen vuoden ajalta eli kesäkuu-joulukuu 2011 tulleet postit. Kaikki vanhemmat olivat siellä kyllä eli kevään 2011 saapuneet sekä nyt tämän viikon uudet tulivat normaalisti. Minulla ei ole tullut mitään viestiä siitä, että tila täyttyy ja pitäisi poistaa eikä muutenkaan siellä ole koskaan kerralla kuin n. 40 postia, joten tila ongelma se ei voi olla. Käyttäjässä ei myöskään ole vikaa sillä olen ns. pitkänajan käyttäjä ja miten ne voi vaan hävitä viikonlopun aikana koska en ole edes koneella käynyt. Kun Suomi24:ään yrittää lähettää palautelomaketta; ei Lähetä-nappula edes toimi. Ei tuo muuten harmita mutta diileistä ostetut lahjakortit olivat siellä liitetiedostoina ja nyt menetin nekin ja näin ollen mukavan summan maksettua ostosta :-(

• On käynyt samoin!

Minulle on käynyt samoin ja myös minun kohdallani oli suomi24-sähköposti. Siitä on jo aikaa, kun minulle näin kävi. Kaikki postini oli poistettu kerralla minulle ilmoittamatta. Siksi käytänkin nykyään gmailia. Siellä ei ole mitään yllättävää koskaan, on luotettava ja johdonmukainen uudistuksissaan. Joskus minulla oli Hotmail. Siellä kaikki muuttui jatkuvasti. Se alkoi ottaa todella päähän, muka kehitettiin ja uudistettiin. Valokuvat ei lataantneet kunnolla, kun yritti lähettää liitetidostoja ja kauhean paljon kaikenlaista uudistusta vireillä jatkuvasti, josta ei tuntunut tulevan sen valmiimpaa eikä parempaa. Gmail on kaikkein paras minun mielestä.

• mitta täynnä

Postihan on ihan perseestä! Sen jälkeen kun tulili joku ns. päivtys ei mikään toimi. Kun yrittää lähettää 2000-3000kt tidostoja se herjaa ettei voi lähettää 10240 kt ja ei lähetä edes sen alle. Aina siinä jokin mättää. Vaihtaisin postia, mutta olen "vankina" kun uuteen postiin ei vo "lähettää/siirtää" Suomi 24 tiedostoja jotka ylittävät sen 10240kt!!!!!!!!!

• Firefox uusilla versioilla ei toimi suomi24-postin kanssa mutta lukeminen onnistuu internet Explorerilla. Odotellaan vain kumpi korjaa koodinsa ensin, mozilla vai suomi24 ylläpito...

• Riippuu siitä...

Riippuu siitä mikä sähköposti sinulla on. Kaikki ei ole yhtä hyviä ja niissä on paljonkin toimivuuseroja. Minulla on gmail ja se on aina toiminut hyvin. Myös kännykässäni gmail on toiminut erittäin hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe