ja ongelmaksi on tullut etten tahdo nähdä maskin läpi maskin voimakkuus tais olla 12 onko 11 tai mahdollisesti 10 paljon vaaleampia että niistä näkis paremmin läpi magilla harjoitellessa?
Opiskelen hitsaajan ammattia
--------------------
3
137
Vastaukset
- 10 - 11 vahvuus
Riippuu täysin mitä lankaa käytät ja millaisia virtoja. Pienillä virroilla tietysti pienempi voimakkuus. Se on puolen minutin homma kun vaihtelet tummuutta.
- N
Itse käytän kasia, tosin mulla on euromaski ja hitsaan tigillä. 8-10 olis varmaan aika passeli, jos ei silmiin käy.
- putki vaan
kyllä se on kuulkaas ihmisen näöstä täysin kinni minkä lasin vaatii. itse käytän 12 tummuutta kun hitsaaan esim valkoista putkea puikolla. kirkkaamilla laseilla on silmät punaiset muuten illalla. kuularuiskulla kun vielä hitsailin, käytin 13 tummuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131086
- 651044
- 68921
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 65862
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12731