Ekonomivalmennus/Huippuvalmennus

tuleva ktm

Keväällä olisi tarkoitus kauppakorkean valmennuskurssi käydä. Ylppärit on vielä edessä, joten lähinnä intensiivikursseja tai huhtikuussa alkavia kursseja on katsellut. Nyt mietin kahta vaihtoehtoa:
Ekonomivalmennus tarjoaa 130 oppitunnin kurssia 690 eurolla, ja Huippuvalmennuksella 110 oppituntia 727 euroa. Aika samantasoisilta siis vaikuttavat, mutta ainakaan googlettamalla ei löytynyt Ekonomivalmennuksesta mitään. Onko kenelläkään kokemuksia tai tietoa kummastakaan?

4

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aalto kutsuu
    • tuleva ktm

Kiitos, mutta lähinnä nyt ihan kokemuksia ettei tarttis ihan arpomalla päättää, minkä valitsee.

• Huiputus

Huiputusvalmennuksesta löytyy useita keskusteluita tältäkin palstalta.

Ks.http://keskustelu.suomi24.fi/node/3970214
      jossa sanotaan esimerkiksi näin.

kauppu
      25.7.2011 21:11
      Huippuvalmennukselta minulla on kokemusta matematiikan abi-kurssista ja kauppatieteiden valmennuskurssista, ja molemmat olivat SUURI pettymys. -----1 1 1 Kurssipaikat oli ilmoitettu väärin opettajille ja oppilaille.
      2 Opettajista osa oli erittäin huonoja ja opettivat erityisesti omasta näkökulmasta eivätkä pääsykokeeseen valmistaen
      3 Kurssin aikataulu ei pitänyt paikkaansa vaan se muuttui äkillisesti jolloin aikataulu oli itselle vaikea järjestää
      4 palvelu oli erittäin huonoa
      5 materiaalit saapuivat myöhässä

Olen myös kuullut erittäin huonoa palautetta kasvatustieteellisen puolelta.

Kurssin valintapäätöstä tehtäessä mielestäni tärkein kriteeri on kurssin opettajat. Kannattaa etsiä tietoa opettajista, mikäli sitä on saatavilla.

• tuleva ktm

Kiitos!
      Eli Huippuvalmennuksesta on monilla pahaa sanottavaa, mutta Ekonomivalmennuksesta ei kovin moni ole maininnutkaan, mikä myös pistää mietityttämään. Onko kyseessä ihan uusi, luotettava firma vai onko koko homma pelkkää kusetusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe