aikoisin ostaa tämmöisen aseen 295 euroa katoin videoita ja ase näytää hyvältä :) ja alkoin ajatella että mitä mieltä te olette aseesta mieltä...? ps. tässä on vielä linkki kyseiseen aseeseen josta ostan aseen :O http://www.sissos.fi/tuote/remington-model-597/3010000004/?jsh_id=jeb77h1cjtjfg1kjfqkhgbad31
Remington model 597 onko hyvä ase..?
3
1314
Vastaukset
- Truut!
No, mulla on tollanen ja täytyy sanoa että täyttä kakkaa. Muovia lähes kaikki, tukki ja tähtäin heti alkuun korvattava toisilla. Ite muuten maksoin 199e. Niin ja jos varaosaa haluat, 10/22 edelleenkin paras siihen.
Jos ei mieltä rakennella ja haluat aseen kunnon raudasta, voisit vielä saada Thompson/Center piekkarin. Ilmoittivat juuri valmistuksen lopettamisesta, mutta varastossa saattaisi olla. Suosittelen, omistin aiemmin itse sellaisenkin. - reijo virtanen
Mulla toi ase räjähti silmille ja 8kk lääkärit leikkasivat että minulla säilyi näkö.Kannattaa muistaa että ei ammu sillä jos vähääkin näyttää että ruutipaineet purkaantuu sieltä väleistä.
- vain metsästäjä
Aika rajuja kokemuksia kaverit kirj. Ehkä sunkin sit katsisi olla vähän varpaillaan ko aseen suhteen vaik myyväkaveri kui kehuu et osta, osta. Hyvää asetta ei tyrkytetä myyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738