hain täydennyspalvelukoulutukseen lapinjärvelle, eli sanoin itteni irti reservistä. sitten kun piti lähteä lapinjärvelle, niin hainkin takaisin reserviin. nyt ei ole enään kuulunut mitään kertauksista, miksiköhän?
miksi ei tule kertauskutsua
9
646
Vastaukset
- leikin loppu
Enpä tiiä, mutta arvaan kyllä. Itsehän vain revin sen kh-anelun. Vois kyllä pistää ton reservinkieltäytymisenkin vetään ihan vaan vittuillakseen.
- Luulen
Oletettavasti aloittajan sodanajan sijoitus on purettu eikä uuttakaan ole tehty. Sijoittamatontakin reserviä riittää eikä kertaalleen venkoillut (reservinkieltäytyminen ja takaisinvaihtoanomus myöhemmin) välttämättä ole ihan prioriteettilistan kärjessä sijoituksia saamassa.
- Suomi on Paska maa
e'nappa kirjoitti:
Tietkö mihin mä sijoitun sodan aikana?
http://www.youtube.com/watch?v=KprSa2MqnOETollasta maata voisikin jo puolustaa, mutta ei näitä paskalta haisevien junttien asuttamia pimeitä pystymetsiä viitti.
- jäin pois
Mahdollisimman monen kannattaa olla "tavoittamattomissa" kun näitä aneluita tulee. Muuten systeemi ei koskaan muutu. Lisäksi lukumäärässä on voimaa, tuhansia skippaajia ei voi raahata oikeuteen.
- otsaan...
miten voit ittes reservistä sanoa irti haloo..ahaa ei kun ne heitti sinut sieltä kun huomasivat että oot vakooja..
- Voi ja ei voi
Reservistä irtisanoutumista ei olekaan olemassa. Siviilipalvelukseen sen sijaan voi lain mukaan hakea missä tahansa vaiheessa kutsunnoista alkaen: itse kutsunnoissa, ennen varusmiespalvelusta, varusmiespalveluksen aikana tai sen jälkeen. Viimeinen vaihtoehto tunnetaan nimillä reservinkieltäytyminen tai täydennyspalvelukseen hakeutuminen. Täydennyspalvelus kestää 5 vrk ja tämän jälkeen ei kuulu enää puolustusvoimien reserviin.
- Ilmoita että evvk
Täydennyspalvelus taitaa olla sekin poisjäänyttä historiaa. Eli ei muuta kun eroamaan reservistä.
- Nytloppuiorjuus
Miehistökato on alkanut puolustusvoimista, tämä on faktaa.
Tulevat säästöt, kasvavat materiaalikulut, puolustustahdon yleinen lasku....Hyvästi , paskalakit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289