miksi ei tule kertauskutsua

jake88..

hain täydennyspalvelukoulutukseen lapinjärvelle, eli sanoin itteni irti reservistä. sitten kun piti lähteä lapinjärvelle, niin hainkin takaisin reserviin. nyt ei ole enään kuulunut mitään kertauksista, miksiköhän?

9

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikin loppu

Enpä tiiä, mutta arvaan kyllä. Itsehän vain revin sen kh-anelun. Vois kyllä pistää ton reservinkieltäytymisenkin vetään ihan vaan vittuillakseen.

• Luulen

Oletettavasti aloittajan sodanajan sijoitus on purettu eikä uuttakaan ole tehty. Sijoittamatontakin reserviä riittää eikä kertaalleen venkoillut (reservinkieltäytyminen ja takaisinvaihtoanomus myöhemmin) välttämättä ole ihan prioriteettilistan kärjessä sijoituksia saamassa.

• e'nappa

• Suomi on Paska maa
        e'nappa kirjoitti:

Tietkö mihin mä sijoitun sodan aikana?

http://www.youtube.com/watch?v=KprSa2MqnOE

Tollasta maata voisikin jo puolustaa, mutta ei näitä paskalta haisevien junttien asuttamia pimeitä pystymetsiä viitti.

• jäin pois

Mahdollisimman monen kannattaa olla "tavoittamattomissa" kun näitä aneluita tulee. Muuten systeemi ei koskaan muutu. Lisäksi lukumäärässä on voimaa, tuhansia skippaajia ei voi raahata oikeuteen.

• otsaan...

miten voit ittes reservistä sanoa irti haloo..ahaa ei kun ne heitti sinut sieltä kun huomasivat että oot vakooja..

• Voi ja ei voi

Reservistä irtisanoutumista ei olekaan olemassa. Siviilipalvelukseen sen sijaan voi lain mukaan hakea missä tahansa vaiheessa kutsunnoista alkaen: itse kutsunnoissa, ennen varusmiespalvelusta, varusmiespalveluksen aikana tai sen jälkeen. Viimeinen vaihtoehto tunnetaan nimillä reservinkieltäytyminen tai täydennyspalvelukseen hakeutuminen. Täydennyspalvelus kestää 5 vrk ja tämän jälkeen ei kuulu enää puolustusvoimien reserviin.

• Ilmoita että evvk

Täydennyspalvelus taitaa olla sekin poisjäänyttä historiaa. Eli ei muuta kun eroamaan reservistä.

• Nytloppuiorjuus

Miehistökato on alkanut puolustusvoimista, tämä on faktaa.

Tulevat säästöt, kasvavat materiaalikulut, puolustustahdon yleinen lasku....Hyvästi , paskalakit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3042
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2911
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1762
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1671
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1630
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe