Kuinka tämä "kehitys" on mennyt siihen pisteeseen, että ihmiset alkaa olla kuin yhdestä puusta veistetty.
Ei ole enää erilaisia mielenkiintoisia persoonia. Vain ihmisiä, jotka ovat kuin liukuhihnalla valmistettuja, puhetyyliä ja käytöstä myöten.
Vielä kun sellainen sisään rakennettu pirullisuus ja itsekeskeisyys on vallannut kansan, niin tulos ei ole kehuttava.
Persoonattomat ihmiset
5
234
Vastaukset
- kiva ihminen
Puhu vaan omasta puolestasi..Mä en kuulu hajuttommaan enkä mauttomaan massaan..jos nähtäisin ja keskusteltaisiin..Saman huomaisit sinäkin:D
- jk
vai nin
- ts
ahaa
- MarsVenus
Itseäni häiritsee myöskin persoonattomat massaihmiset. Suurin osa ihmisistä näyttää samalta, puhuu samalla tavalla muodikkaasti lässyttäen. Omia ajatuksia, mielipiteitä yms. ei ole. Ei ole enää yksilöitäkään vaan on ''kaveriporukka'' eli joukko idiootteja jotka toistelevat ''Jersey Whore'' paskasarjasta tuttuja käytösmalleja ja fraaseja. Musiikissakin on vain kaksi käsitettä Suomessa. On hiphop ja laimea Suomi-pop ja sekin niin akustisen laimeaa ja narisevalla äänellä laulettua tottakai. HALLOOOTA onko persoonallisia ihmisiä enää muita kuin minä ja ketjun aloittaja??
- Pesvul
Ehkäpä teitä häiritsee se, että ihmiset eivät ole samanlaisia kuin te itse olette? On aika omahyväistä sanoa, kuinka uniikki on itse ja lyttää muut ''persoonattomuudessaan'' maan koloon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210