Siitä tosin teillä rappioalkolisteilla ole mitään tietoa. Tarkoitan siis myös itseäni. Harvoin onnistun saamaan oikeanlaisen nousuhumalan aikaiseksi, joka ei päädy pelkkään väsymykseen ja nälkään.
Yleensä se onnistuu tänä päivänä ainoastaan tyhjään mahaan. Ei edes kahvia saa nauttia. Sitten 20 kaljan jälkeen joskus seuraavana päivänä kello 14 syödään raskaasti ja pistetään nukkumaan.
En usko, etteikö täällä olisi kohtalotovereita.
Pirteä nousuhumala takaa korkeamman älykkyyden
20
372
Vastaukset
- känni..
nousuhumala tulee ku on vaikka 3kk ilman, sit vetäsee niin känni tulee päälle niinku paskat perseestä
Nautittava nousuhumala tuli jolloinkin 18-32-vuotiaana. Sen jälkeen tuli vain tylsä turtumus tai umpitunneli ja kamalat krapulat.
- Kylmät kädet
Yhdyn täysin mutta tuota krapula -kohtaa en tajua. Nuorena ne krapulat vasta pahoja olivatkin! Sellaisia ei ainakaan meikällä enää ole ollut vuosiin.
- sdafasdfsdf
Kylmät kädet kirjoitti:
Yhdyn täysin mutta tuota krapula -kohtaa en tajua. Nuorena ne krapulat vasta pahoja olivatkin! Sellaisia ei ainakaan meikällä enää ole ollut vuosiin.
eikös krapulan puuttuminen tule joskus silloin kun alkoholi on jo aiheuttanut peruuttamattomia tuhoja?
nimimerkistäsi tuli mieleen, että hoksasimpa kylmiin käsiin hyvän lääkkeen. metsätöitä kun talvella tekee ja tupakkia polttaa niin ettei veri kierrä, niin kädet tuppaa kylmenemään helposti.
pienen kulauksen kirkasta viinaa kun ottaa kerran tunnissa, niin jo vain verenkierto käsiinkin palautuu. ja vuosikaudet olen ottanut mukaan kaljaa ja yrittänyt saada sitä pysymään sulana kaivamalla sen lumihankeen suojaan.
50-volttista viinaa kuluu vieläpä reippaasti vähemmän kuin sahassa bensaa. - Kylmät kädet
sdafasdfsdf kirjoitti:
eikös krapulan puuttuminen tule joskus silloin kun alkoholi on jo aiheuttanut peruuttamattomia tuhoja?
nimimerkistäsi tuli mieleen, että hoksasimpa kylmiin käsiin hyvän lääkkeen. metsätöitä kun talvella tekee ja tupakkia polttaa niin ettei veri kierrä, niin kädet tuppaa kylmenemään helposti.
pienen kulauksen kirkasta viinaa kun ottaa kerran tunnissa, niin jo vain verenkierto käsiinkin palautuu. ja vuosikaudet olen ottanut mukaan kaljaa ja yrittänyt saada sitä pysymään sulana kaivamalla sen lumihankeen suojaan.
50-volttista viinaa kuluu vieläpä reippaasti vähemmän kuin sahassa bensaa.Minulla on jääkylmät kädet aina, paitsi heinäkuussa. Join taikka en. Hauskinta on, kun toinen käteni on paljon kylmempi, kuin toinen.
Jännä tunne, kun pistän käteni yhteen. - eräs lääkäri
Kylmät kädet kirjoitti:
Minulla on jääkylmät kädet aina, paitsi heinäkuussa. Join taikka en. Hauskinta on, kun toinen käteni on paljon kylmempi, kuin toinen.
Jännä tunne, kun pistän käteni yhteen.Sulla on piilevä sydänvika ja olkapäässä hermopinne.
- Maroolofi
Mulla tulee nousuhumala jo kun tulen kämpän ovesta sisälle kaljakori kainalossa. Jo se pelkkä ajatus että ''aah, kohta saadaan brenkkua'' aiheuttaa semmosen euforian. Eli ennen kuin on ottanutkaan vielä pisaraakaan.
Onko kellään muulla samanlaista?- Kultaintopii2
Ei ole, ei siis yksinkertaisesti kellään, tiedän kaikkien puolesta tämän, olet ainutlaatuinen ja sinulle pystytetään kultainen patsas Jakomäen ostarille kun han ensix saat sen haiman juotua rusinax nax nax nax nax juustonax.
- Kylmät kädet
'Maroolofi' tiedän mistä puhut.
- ex-masentunut
Siihen ja pariin ekaan kaljaan se paras humala yleensä jääkin. Loppu on turtuneisuutta ja sekavuutta.
"Paras hetki on juuri se, ennen hunajapurkin aukaisua" - Nalle Puh. :)
- Kylmät kädet
Elokuvassa Limitless tyyppi moninkertaisti aivokapasiteettinsa hetkellisesti, kun otti tietyn pillerin.
Meillä joillakin juopoilla alkoholi aiheuttaa vastaavan efektin, jos nousuhumala onnistuu.
Rajaton (2011)
http://www.imdb.com/title/tt1219289/- Kylmät kädet
Limitless pitää katsoa 720p, sillä elämään heräämis- efektit vaativat sen.
- Selvä Kyttääjä
Mitä nyt olen katsellut kavereitani ja työkavereitani, eli tavallisia suomalaisia varhaiskeski-ikäisiä työssäkäyviä viikonloppu-, saunakalja-, lätkämatsi-, makkaranpaistokalja-, ruokaviini-, kahvikonjakkitissuttelijoita, en ole heidänkään huomannut enää vuosiin pääsevän nousuhumalaan.
Tasaista väsynyttä humalaa näyttää olevan.
Niin se oli itselläkin kunnes väänsin korkin kiinni.
En tiedä sitten juopommista.- Heh...
Selitysyrityksiä omalle ongelmajuomiselle riittää, kuten aloittajan viestin otsikko osoittaa.
Todellisuudessa ikä ja juodut viinamäärät tekevät kaikilla tehtävänsä, ja juominen aikanaan muuttuu pysyvästi vain turruttavaksi ja lamaannuttavaksi pöhnäksi, mutta juotava on, kun riippuvuus rassaa aivokopassa.
Ja selitykset jatkuvat.... - Kylmät kädet
Heh... kirjoitti:
Selitysyrityksiä omalle ongelmajuomiselle riittää, kuten aloittajan viestin otsikko osoittaa.
Todellisuudessa ikä ja juodut viinamäärät tekevät kaikilla tehtävänsä, ja juominen aikanaan muuttuu pysyvästi vain turruttavaksi ja lamaannuttavaksi pöhnäksi, mutta juotava on, kun riippuvuus rassaa aivokopassa.
Ja selitykset jatkuvat...." juominen aikanaan muuttuu pysyvästi vain turruttavaksi ja lamaannuttavaksi pöhnäksi "
Tämä on totta, mutta pöhnän voi kumota rankemmalla tahdilla. Kohtalokasta on vaan se, että vaadittavat määrät siihen nousevat vuosien, jopa kuukausien mittaan. - Totta kirjoittelet .
Heh... kirjoitti:
Ja selitykset jatkuvat....Mulla ikä ja juodut viinamäärät on tehnyt tehtävänsä, ja juominen aikanaan muuttui pysyvästi vain turruttavaksi ja lamaannuttavaksi pöhnäksi, mutta juotava oli, kun riippuvuus rassasi aivokopassa.
Selitykset on selitetty.
- aDASDASDASD
JOO Mäkin oon vitun idiootti meitä kohtalotovereita varmaan on vaikka miten paljon...... ____ oikeesti ***** herätkää pellet!!!!!!!!!!! suomessaki nykää jonneja jo liikaa:D:D:D:D: sellasta P#skaa jengi täällä nykyää suoltaa että huhhuh!!!
- Kylmät kädet
Vìttu mää oon jo vuosia avautunut tällä palstalla. Ei tässä ole mitään järkeä.
- taisto.p
Miksi olet avautunut?
- '`
taisto.p kirjoitti:
Miksi olet avautunut?
Siis omasta elämästäni olen avautunut vuosikausia internetissä, eikä siinä ole mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768