TIlanteeni on se että tulin raskaaksi,ja lapsen bio-isä ei halunnut lasta,eikä halua olla tekemisissä muutenkaan.Lapsi on papereissa isätön.Olin avoliitossa raskausajan miehen kanssa,jota 2 vuotias pitää isänä,meille tuli ero,mutta haluaisimme silti että tämä entinen mieheni olisi lapselle isä virallisesti.Voiko se olla mahdollista?tarvitaanko siltä bio-isältä joku suostumus,vaikka hän ei papereissa olekaan?
Lapsellani ei isää,voiko mies adoptoida hänet?
käpyll
3
260
Vastaukset
- hyivittuhyivittuhyi
Varmaan joku kunnon kurahaara..
- mammuli-4v
olen itsekkin miettinyt ja yrittänyt etsiä tietoa asiasta, tuntuu vain ettei siitä oikein löydy mitään.. itse olen miettinyt että pitäisikö soittaa lastenvalvojalle ja kysellä sieltä jos tulis jotain selvyyttä..
- aassssaaaa
Ei voi, koska perheensisäinen adoptio edellyttää avioliittoa. Eli siis jos mies adoptoisi lapsen, hänestä tulisi yksin lapsen vanhempi, ja sinä "menettäisit" vanhemmuutesi. Jos olisitte naimisissa, mies voisi adoptoida ja olisitte yhdessä lapsen vanhempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897