Metallivihaajat naiset

.........

20

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Tällä palstalla olen törmännyt vissiin tasan yhteen, joka syrjii metallimusiikin perusteella ja hän on siis metallia kuunteleva mies, joka vaatii metallia naiselta.

• Kaikki metallimiehet joita minä tunnen on suhteessa :D

• Minäkin tunnen metallimiehiä, jotka ovat suhteissa - ja kuuntelevat paljon rankempaakin kamaa kuin Mastodon. Niin teen muuten minäkin. Kyse ei kuitenkaan taida olla musiikkimausta sinänsä, vaan jos kuuntelee ja tykkää metallimusiikista, on myös näytettävä provosoivalla pukeutumisella se maailmalle. Myöskään mahdollisuuksia ei tuntuisi olevan kuin metallityttöihin, jotka taas eivät itseäni usein kiinnosta tyttöystävämielessä, koska he ovat jotenkin "rankkoja", polttavat tupakkaa ja elävät vähän sellaista ikuista nuoruutta. Noin niin kuin yleistäen ja kenties kärjistäen.

Jos olet kuitenkin ulospäin "tavis" mutta levyhylly täynnä mustakantisia levyjä joilla oudot nimet, niin tyttöystäviä ei näy. Pitäisi kuulemma jotain älykkörockia, mutkun...

• LordBoredom kirjoitti:

Minäkin tunnen metallimiehiä, jotka ovat suhteissa - ja kuuntelevat paljon rankempaakin kamaa kuin Mastodon. Niin teen muuten minäkin. Kyse ei kuitenkaan taida olla musiikkimausta sinänsä, vaan jos kuuntelee ja tykkää metallimusiikista, on myös näytettävä provosoivalla pukeutumisella se maailmalle. Myöskään mahdollisuuksia ei tuntuisi olevan kuin metallityttöihin, jotka taas eivät itseäni usein kiinnosta tyttöystävämielessä, koska he ovat jotenkin "rankkoja", polttavat tupakkaa ja elävät vähän sellaista ikuista nuoruutta. Noin niin kuin yleistäen ja kenties kärjistäen.

Jos olet kuitenkin ulospäin "tavis" mutta levyhylly täynnä mustakantisia levyjä joilla oudot nimet, niin tyttöystäviä ei näy. Pitäisi kuulemma jotain älykkörockia, mutkun...

Heh, siis kuulemma = kuunnella.

• hyvä bändi
        LordBoredom kirjoitti:

Minäkin tunnen metallimiehiä, jotka ovat suhteissa - ja kuuntelevat paljon rankempaakin kamaa kuin Mastodon. Niin teen muuten minäkin. Kyse ei kuitenkaan taida olla musiikkimausta sinänsä, vaan jos kuuntelee ja tykkää metallimusiikista, on myös näytettävä provosoivalla pukeutumisella se maailmalle. Myöskään mahdollisuuksia ei tuntuisi olevan kuin metallityttöihin, jotka taas eivät itseäni usein kiinnosta tyttöystävämielessä, koska he ovat jotenkin "rankkoja", polttavat tupakkaa ja elävät vähän sellaista ikuista nuoruutta. Noin niin kuin yleistäen ja kenties kärjistäen.

No hei äläs nyt, mikä on "paljon rankempaakin" kuin tämä http://www.youtube.com/watch?v=35FzKI0rzBw&feature=related

Keskimäärin Mastodon ei kyllä tosiaan kovin rankkaa ole.

• LordBoredom kirjoitti:

Joo ei nämä metallimiehet erota muusta kuin tummasävyitteisistä vaatteista. Yhdenkään en ole nähnyt polttavan ja yksi on absolutisti. Yksikään ei ole yhdessä metallinaisen kanssa :D

• Vai oliko tämän tarkoitus olla parodiaa näistä "olen hyvännäköinen ja hyvätuloinen mutta naiset haluavat lihaksikkaampaa ja rikasta miestä, sillä missään muussahan ei voi olla ongelmaa" aloituksiin?

• ijjokma

En minäkään haluaisi naista, joka kuuntelee Celine Dionia.

• Hämärän rajoilta

• Hämärän rajoilta kirjoitti:

Dionin kuuntelu vielä voisi mennäkin, mutta sellainen nainen joka nauttisi tästä: http://www.emi.fi/jukebox/play/446/suuren_meren_suolaa ...luultavasti hänessä olisi jotakin muutakin perusteellista vikaa.

Hehe... Joo kyllä on parasta sopia kuulokkeiden käytöstä enempi musaa kuunnellessa. Sehän on selvää molemmin puolin. Ei tartte tykästyä metalliin ja minun ei tartte diggailla jotain Villegallea...

• No itse olin juuri viime viikolla Mastodonin keikalla Helsingissä, eli kuuntelen kyseistä bändiä ja metallia muutenkin, ja olen siis nainen. Näkyi siellä muitakin naisia olevan vaikka kuinka paljon. Tosi mielelläni ottaisin miesystävän, jolla on samankaltainen musiikkimaku! Tosin se ei todellakaan ole mikään must-juttu, muunkinlaista musaa kuuteleva mies kävisi oikein hyvin, jos muuten synkkaa.

• raidit on jees

pelaatko wowia

• raidit on jees kirjoitti:

pelaatko wowia

En pelaa. :)

• raidit on jees
        weepu kirjoitti:

En pelaa. :)

en itsekään enää

• suvaitsevaisuutta

Lähinnä sydäntäni on 80-luvun hard rock ja tulee jonkun verran kuunneltua esim. Metallicaa, Amorphisiä jne. Tosin rankemmasta trashistä en ole oikein ikinä innostunut, kun tykkään, että sanoitukset erottaa.

Minusta joidenkin metallifanien ongelma on siinä, että he ottavat musiikin ihan liian vakavasti. Mitään muuta väriä ei uskalla käyttää kuin mustaa, yhteisessä kodissa edelleen pakko saada Slayerin ym. idolien juliste seinälle, mitään muuta viikonlopunviettotapaa ei ole kuin dokaaminen ja metallibändien keikkojen kuuntelu ja ylipäätään kaikesta pitää näkyä, että on armoton fanittaja. Minusta kun voi silti olla armoton fanittaja, vaikkei päällepäin näkyisikään se, että on metallifani (vertaa esim. meteorologi Pekka Pouta). Ihmisillä vois muutenkin olla useampia kiinnostuksen kohteita kuin vain yksi ja ainoa.

Minulle on ihan sama, mitä mies kuuntelee, kunhan hän ei ole siinä asiassa fanaattinen. Ihan sama, kuunteleeko vaikka humppaa, kunhan kuuntelee sitä kuulokkeilla eikä raahaa minua joka viikonloppu tanssimaan tms.

• Itse kuuntelen musiikkia melkoisen laajasti, eikä metallimusiikista pitäminen ole koskaan tuntuvan olevan mikään kynnyskysymys. Enemmän harmia tulee luultavasti klassisesta ja jazzista, joita arvostan vielä paljon metallia korkeammalle.

• ,.,.,

Ei pidä paikkaansa. Itse en tosin Mastodonin "happometallista" pidä, vaikka olen livenäkin nähnyt n. 1,5 keikkaa.

Miten helppoa on 40-vuotiaan metallia kuuntelevan naisen päästä suhteeseen?? Tosin kuuntelen kyllä aika monipuolisesti musiikkia, ja viime aikoina aika lailla rauhallisempaakin kamaa itselleni uusien yhtyetuttavuuksien muodossa.

• Tää ketju pisti kyllä väkisin hymyilyttämään. :D

Tatuoitu metallinainen täällä ja kas, tatuointini löyty jopa tän ketjun eräästä profiilikuvasta :D

• astwebazb

Jännä bändi tuo Mastodon. En pidä muuten metallista juurikaan, mutta Mastodon toimii ihan täysillä. Mitähän samantyyppistä olisi olemassa, jos lähtisi vähän tutkiskelemaan metallimusiikkia tarkemmin? Pidän jopa tuosta Remissioninkin kovasta menosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7237
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3401
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      155
      1693
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      305
      1631
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1250
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      248
      1195
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe