joo eli ongelmani on että en tiedä miten lentokentällä passintarkastuksessa suhtautuvat tilanteeseeni. olen opiskelija Bangkokissa yliopistossa, minulla on opiskelijaviisumi voimassa vielä pitkään mutta ei multiplay viisumia jolla voisi käydä thaimaan ulkopuolella ja palata maahan niin monesti kuin haluaa. Olen lähdössä käymään Indonesiassa ja takaisin pitäis päästä bangkokkiin pariksi viikoksi, josta palaan suomeen lopullisesti.
Olen funtsinut että pääsisinköhän turistina ilman viisumia lomalle lopuksi pariksiviikoksi takaisin bangkokkiin kun opiskelijaviisumissani ei ole kuin yksi maastapoistuminen mahdollista. ?
Kiitoksia jo etukäteen jos joku tietää vastauksen :)
Bangkok viisumi
reissaaja+opiskelija
1
159
Vastaukset
- 14+6
Kyllä pääset.
Suomen kansalainen voi oleskella Thaimaassa 30 päivää ilman viisumia.
Saat uuden leiman passiin palatessasi Indonesiasta Tämä leimaus kertoo milloin sinun on viimeistään poistuttava maasta eli 30 vrk kuluttua.
Viisumisi mitätöityy,mutta eihän se haittaa kun kerran palaat kohtapuolin Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041871
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151631- 1441629
- 1031589
- 851557
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e521340Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851307- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091