Olen jo pidemmän aikaa kehitellyt ajatusta ryhtyä ns. varamummoksi sellaiselle
lapselle/lapsille joilla ei ole mummosuhdetta. En vain tiedä mistä löytäisin itselleni
mummon paikan. Olen 52-vuotias, en kyllä mummon näköinen, yh-äiti. Omat lap-
set jo isoja (aikuinen ja kohta aikuinen). Omia lapsenlapsia ei ole tiedossa vuosiin.
Toivosin "varalapsenlapseni" asuvan Jyväskylässä ja haluaisin luoda häneen/hei-
hin koko lapsuusajan kestävän mummosuhteen.
Olen savuton, raitis, ehdottoman kunnollinen, työssäkäyvä, terve, iloinen ja lapsi-
rakas. Toivoisin lapsen/lasten olevan vielä pieniä. Minulla on pieni seurakoira, jo-
ten koira-allergia voi olla este.
Jos mummolle löytyy tarvetta, niin toivon viestejä kestusteluketjuun.
PS. Vain ihan asiallisia viestejä.
Varamummoksi
3
885
Vastaukset
- -------
Harmi, kun asut Jyväskylässä. Omilla lapsillani on vain yhdet isovanhemmat, eikä heitäkään suuremmin kiinnosta ja välimatka on pitkä. Mutta me asumme Turussa, joten välimatka jää liian pitkäksi sinuunkin.:-(
- anstiina
Hei! Oletko vielä vailla "varalapsenlasta"? Ilmoituksen jättämisestä on pitkä aika, mutta oman elämäntilanteemme vuoksi olisimme lasteni kanssa vailla varamummoa. Mikäli vielä tämän viestin löydät, ota yhteyttä minuun annastiina.mehto@gmail.com niin mietitään vaihtoehtoja! :)
- äippä76
Hei!
Olemme muuttaneet Jyväskylään vasta reilut kuukausi sitten..Ajattelin kokeilla vieläkö etsit "lastenlapsia" itsellesi..Minulla on suloiset 4- ja 6-vuotiaat pojat vailla hyvää "varamummolaa" kun omat hyvät ja rakkaat mummolat jäivät Ouluun asti reilut vuosi sitten. Ota yhteyttä, jos vielä "paikka on auki" s.postitse PaulaJuola@luukku.com..alkuun ja sitten voin heti antaa puhelinnumeron. yst.tarv.Paula Juola
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220