Vanha äitini

luovuta jo Pekka

... järkyttyi kun Haavisto pääsi 2. kierrokselle.

41

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jopa on

Kumma kun äitisi ei järkkyttynyt siitä, että Niinistö törsäsi vaalikampanjaansa rahaa yli miljoona euroa!! Kalliita ääniä. On se kumma, että yhteiskunnassa riittää rahaa puolueille ja vaalimainontaan ja vanhukset mätänevät sänkyjenpohjille!!! Nämä tämän päivän vanhukset ovat kovalla työllään kasvattaneet hyvinvointivaltion ja aika paljon veronmaksajia. Laskelkaapas huvikseen, kuinka monta lähihoitajaa tälläkin rahalla palkattaisiin töihin parantamaan elämän ehtoota vanhuksille!!!!!

Haavisto on erittäin fiksu ja älykäs mies. Parempi näistä kahdesta. Niinistön arvoja on raha ja vain raha ja riisuttu presidentin valta on tehnyt pressasta arvojohtajan. Niinistö on huonompi vaihtoehto!!! Ääneni saa Haavisto.

• Lääkettä Suomelle

Sitä rahaa pitää saada työllä jotta vanhukset saavat hoitoa. Kuka niitä työpaikkoja hankkii ?

Nyt tarvittaisiin työtä, työtä ja työtä.

• Haavisto pois !

Höpöhöpö !
        Haavisto on höhlä mielestäni ja monen muunkin mielestä. Siitä ei tee viksua edes sukupuolileikkauksella.

Taloudelliset asiat ovat sellaisia, että jos joku tuhlaa rahaa, se tarkoittaa, että raha menee kiertoon. Sitäkö paheksut?
        Se on työpaikkoja ja ruokaa monelle joka sitä tarvitsee.

On totta että maassamme on vanhuksia joiden oloja tulisi parantaa.
        Miksi niin ei ole, on sdp politiikkaa ja myös vihreää-kommunismi aikaansaannosta.
        Liitoissa menee hyvin ja rahaa riittää. Mitään yhteiskunnallista hyötyä siitä ei ole. Ei saa vanhukset parempia oloja, ei sosialisti ajattele muuta kun omaa puuroaan yleensä.
        Sosialisti kun on sosialisti vaan siihen asti, kun on saanut itselleen rahaa. Sitten omahyväinen sossu onkin porvari ?
        Muistaisin että " Nalle" kin on vanha kommari. Kovasti hän on nyt ottamassa köyhiltä ja tekemässä bisnestä. Taisi mainita jossain vaiheessa pankissakin, että tavallinen palkansaaja voisi jättää tulematta, kun likaa lattioita.

Viher-kommari on ihminen joka on eksynyt elämässään.
        Se haluaisi laillistaa huumeet ja kaikea muutakin täysin järjetöntä ja mitätöntä.
        Lastenkin suusta löytyy paljon älykkäämpiä juttuja kun viherkommareiden.

Haavisto voisi vetäytyä häveten ja tunnustaa että Suomi tarvitsee jotakin oikeaa, tervettä ja toimivaa.

• Mikä ketäkin järkytt

Niinistöllä on jo rahaa jäädä eläkkeelle. Taskut niin täynnä ettei ehdi tämän elämänsä aikana tuhlata, mutta jääpä nuorikolle ja pojille. Mutta ei kun pitää vaan päästä paremmille liksoille ja lisää ahnehtimaan. Ei ole Saulinkaan käärinliinoissa taskuja, mutta lisää...lisää...lisää pitää saada, kun arvot on vain se maallinen mammona. Järkyttykää tästä!!!!!!

• Äänet Saulille

Entäs ne muut nallet joilla on mammonaa.Niinistö on ihan normi Suomalainen ei mitenkään rikas.Hän on tehnyt valtavan työn Suomen kansan hyväksi,on osaava ja edustava mies ja rouva Jenni iki suloinen ja fiksu.Laaja ystävä ja tuttavapiiri äänet Saulille.

• Sauli osaa

Sauli on hyväosainen, mutta onneksi hän on VIISAS. Ei presidentiksi haluta rahan takia, vaan siksi, että olisi kykyjä JAKAA hyvinvointia OIKEASTI Suomelle.

Emme ole Venäjällä. Onneksi!

• näin täällä

Oma eläkkeellä oleva äitini äänesti Haavistoa. Ja äänestää taas uudelleen.

• Minä 19 vee

Sinulla on yhtä fiksu äiti kuin on Haavistokin. Fiksuja molemmat. Minä myös äänestän Haavistoa ja tykkään, että teen fiksun ja viisaan valinnan.

• maan etu

Minä itse 50luvulla syntynyt ja äänestän Saulia ei ole muuta vaihtoehtoa.Ei homopressaa Suomeen.

• Vanha äitini oli kuolla onnesta, kun Väyrynen tippui jatkosta. Väyrysen tippuminen oli yhtä suuren ilojuhlan aihe kuin vuonna 1994:kin. Koko sivistynyt Suomi riemuitsi.

• Äidille terveisiä.
        Tämä tyttö oli onnellinen että narsistinen sosiopaatti sekä despootti Väyrynen putosi.
        Oi sitä ilon hetkeä.

• .........

Jos Niinistön kaltaiset ihmiset ovat vallassa, jäävät eläkkeellä olevat, eivätkä pelkästään äidit, vaan kaikki pienituloiset, oman onnensa nojaan. Järkyttäisiköhän se äitiäsi?

• Kansa

Ei pressalla ole valtaa, joten lopettakaa jo oikeistofobiat.Punikkien jäljiltä oleme köyhiä. Taistolaiset veivät valtaanpäästyään jo kaiken. Hölmöt punikit!!

• Starikka 1948

Minun isäni ja äitini eivät missään olosuhteissa olisi äänestäneet homopekkaa.
      He joutuivat viettämään viisi vuotta sodissa puolustaessaan Suomea stalinin hyökkäyksiltä.

Jos he ja ne sadattuhannet köyhän Suomen silloiset kansalaiset olisivat uskoneet kommunistiseen tropakantaan niin te kaikki haaviston lakeijat potkisitte hevosen kakkaroita Siperiassa.

Ette kirjoittelisi homojen ylistus veisuja muualle kuin lumikinoksiin, hävetkää.

• Loukkaat homoveteraaneja. Homot olivat siellä taistelemassa isänmaan puolesta siinä missä heterotkin. Sielläkään ei ollut tärkeää seksuaalinen suuntautuminen, kun vain oman tehtävänsä hoiti kunnolla. Se ei oleellista presidentin tehtävän hoitamisessakaan.

• hohhoijaa

Otan osaa, jos olette joutuneet oikeistolaisen propagandan sokaisemiksi, ettekä olleet paikalla, kun kykyä kriittiseen ajatteluun jaettiin. Luopuisitte palkkaneuvotteluissa varmaan omasta vaimostannekin, jos työnantaja keksisi syyttää teitä stalinismista, kommunismista, taistolaisuudesta yms. yms.

• Ajattele ihan ite...

Suomen armeijan "capo dei capi" Mannerheim oli puheiden mukaan homo. Vaikuttiko se jollain tavalla sodan lopputulokseen? En usko.

Onko homoudella muka jotakin tekemista politiikan ja patevyyden kanssa? EI! Tule sinakin jo nykyaikaan sielta 1700-luvulta..

• Voitosta Voittoon
        patriklind kirjoitti:

Loukkaat homoveteraaneja. Homot olivat siellä taistelemassa isänmaan puolesta siinä missä heterotkin. Sielläkään ei ollut tärkeää seksuaalinen suuntautuminen, kun vain oman tehtävänsä hoiti kunnolla. Se ei oleellista presidentin tehtävän hoitamisessakaan.

Niinkö luulet, taisivat homot olla kovin pieni ryhmä Suomea pelastamassa.
        Niillä oli ihan oma nimikin silloin sota-aikana ne olivat koiraslottia.
        Ne pääsivät aina ensimmäisinä miinakentän ylitykseen olivat näet vapaehtoisia siihen hommaan.

olen tavannut tuhansia todellisia Sotaveteraaneja, heistä kukaan ei ole ilmoittnut olevansa homo.

Keksi parempia selityksiä minun viestien vesittämiseksi.

Heitän ihan vaan arvaksen vaalituloksesta 70/30 % Niinistön voitoksi.

• originaal7799
        Ajattele ihan ite... kirjoitti:

Suomen armeijan "capo dei capi" Mannerheim oli puheiden mukaan homo. Vaikuttiko se jollain tavalla sodan lopputulokseen? En usko.

Onko homoudella muka jotakin tekemista politiikan ja patevyyden kanssa? EI! Tule sinakin jo nykyaikaan sielta 1700-luvulta..

Mannerheim oli naimisissa ja avioliitosta syntyi kolme lasta, poika, joka kuoli pienenä, sekä kaksi tytärtä, jotka kuolivat v. 1963 ja 1978. Homoudesta ei ole mitään tietoa.

• Juustopekka6

Eipä tienneet sodassa olleet että tulevaisuudessa Sauli Niinistö oli yksi niistä jotka antoivat Suomen itsenäisyyden pois viemällä meidät EU:n silmukkaan jossa köysi kiristyy koko ajan. Moni käänty haudassaan.

• Antihomppeli
        Voitosta Voittoon kirjoitti:

Niinkö luulet, taisivat homot olla kovin pieni ryhmä Suomea pelastamassa.
        Niillä oli ihan oma nimikin silloin sota-aikana ne olivat koiraslottia.
        Ne pääsivät aina ensimmäisinä miinakentän ylitykseen olivat näet vapaehtoisia siihen hommaan.

olen tavannut tuhansia todellisia Sotaveteraaneja, heistä kukaan ei ole ilmoittnut olevansa homo.

Keksi parempia selityksiä minun viestien vesittämiseksi.

Heitän ihan vaan arvaksen vaalituloksesta 70/30 % Niinistön voitoksi.

Koiraslotiksi nimitettiin lähinnä TK-miehiä ja muita "siviilimäisiä" tehtäviä hoitavia sotilashenkilöitä. Homoja ei sotilaina virallisesti ollut edes olemassa.

Mistähän tällaisetkin "perimätiedot" ovat kotoisin....?

• fool´s gold
        originaal7799 kirjoitti:

Mannerheim oli naimisissa ja avioliitosta syntyi kolme lasta, poika, joka kuoli pienenä, sekä kaksi tytärtä, jotka kuolivat v. 1963 ja 1978. Homoudesta ei ole mitään tietoa.

Sillä, että mies on naimisissa ja hänellä on lapsia puolisonsa kanssa, ei ole mitään painoarvoa. Tietäisitpä vaan, kuinka moni ihan ihkaoikea homo elää juuri kuvatunlaisessa ulospäin tavalliselta näyttävässä kulissiliitossa....ja Mannerheimin aikaan kaapista ulostulo ei olisi tullut missään nimessä kyseeseen muutenkaan.

• Antihomppeli kirjoitti:

Koiraslotiksi nimitettiin lähinnä TK-miehiä ja muita "siviilimäisiä" tehtäviä hoitavia sotilashenkilöitä. Homoja ei sotilaina virallisesti ollut edes olemassa.

Mistähän tällaisetkin "perimätiedot" ovat kotoisin....?

Homoja oli silloin aivan sama osa väestöstä kuin nytkin. On luonnollista, että taipumus salattiin nykyistä yleisemmin, sillä yhteiskunta oli ahdasmielisempi ja homoseksuaalinen käytös oli myös rikos. Ei kukaan kieltäytynyt asepalveluksesta homouteen vedoten - sehän olisi tiennyt elinikäistä halveksuntaa ja vainoa.

• Näinse vain menee

Ihan vaan tiedoksi nörteille.
      Presidenti on Suomenkin käyntikortti maailmalle,
      onko mieletänne yhdentekevää hänen yksityiselämänsä.
      Yksikään valtiomies/nainen ei kutsuisi homoa vierailulle omaan maahansa.
      Eikä kukaan ottaisi kutsua vastaan tulemalla tänne kättelemään homoja.

• arvatkaa

Tämä kuuluu etusivulle.

• ei este
        arvatkaa kirjoitti:

Tämä kuuluu etusivulle.

Saksan julkihomo ulkoministeri on käynyt lukuisissa homokielteisissä maissa valtioviierailulla, ilman minkäänlaista hämminkiä.

• werneri w
        ei este kirjoitti:

Saksan julkihomo ulkoministeri on käynyt lukuisissa homokielteisissä maissa valtioviierailulla, ilman minkäänlaista hämminkiä.

Kerroppa yksikin maa missä on käynyt...lukuisissa??
        kotona on pysynyt, mut ei enää kaapissa...
        Ei homot paljon viitti käydä esim.arabimaissa, puhumattakaan esim ugandassa, jossa homot hirtetään sitä mukaa kun kiinni saadaan

• Y. Museveni sinun
        werneri w kirjoitti:

Ei homot paljon viitti käydä esim.arabimaissa, puhumattakaan esim ugandassa, jossa homot hirtetään sitä mukaa kun kiinni saadaan

Peccå vois tehdä ekan vierailun ugandaan. Pata jo porisemassa.

• Elekeläinen hesa

Kyllä näin on heterot kartalle ja nopeasti,meitä sorsitaan jo nyt,miettikäää kelle äänenne annat.minulla selvä 6

• Pitkä rimpsu
        werneri w kirjoitti:

Niitä oli pitkä rimsu kun viikko sitten oli uutinen siitä lehdessä. Muun muassa Saudi-Arabiassa kätteli sikäläistä sheikkiä.

• ki897b

Olisitte äänestäneet Niinistöä tarpeeksi eka kierroksella, että toista kierrosta ei olisi tarvittu, näin rahaa olisi säästynyt.

En ymmärrä, miksi ylipäätään tarvitaan toista kierrosta.
      Pitäisi mennä kerasta poikki, kuka eniten kahmii ääniä. Voittaa..

• Mummo pääkaupungista

Olen samaa mieltä kanssanne.Kyllä Sauli sai minun ääneni.Koti uskonto ja isänmaa.

• rollrocker

Hyvä että Sauli saa vähän lisää rahaa toisellakin kierroksella, ai että on hauskaa ajaa porvareiden asioita ja jättää työnväki oman onnensa nojaan! Sitähän me tahdomme, kyllä näin on!!

• oispa Väyry

koti uskonto ja isänmaa viedään meiltä kokoomuksen johdolla, ei kovin paljon ole
      enää jäljellä ja kun takuut joudutaan maksamaan niin kaikki on menetetty.

• Laumaeläimet O.o

Ymmärrän Äitisi tunteen. Suosittelen lämpimästi teitä molempia ja koko perhettä jättämään äänestyksen väliin sillä molemmat ehdokkaat ovat suoraan kotoisin paholaisesta. En voi olla ajattelematta mitä iso isäni joka muutama vuosi sitten nukkui pois ajattelisi nyky tilanteesta. Onneksi hän ei ole näkemässä tätä tilannetta. Toinen ehdokas myöntää julkisesti harrastavansa sodomiaa samaa sukupuolta olevan ihmisen (apinan) kanssa. Toinen taas on isänmaan petturi, muukalaisten hyysäri ja eliitin lellikki. Saatana on liikkeellä.

Naanataas äyttiil isiätip nädiem äkhe. Ävätsy ävyh.

• Minun äiti on rohkea

Minun vanha äitini taas sanoi, että tällä iällä uskaltaa äänestää vaikka Haavistoa.
      Ei pelota mitä muut sanoo.
      Kunhan itse tätä pitää soveliaana presidentiksi.
      Ja hän on muuten maalta, oikein korvesta, ja äänesti ensimmäisellä kierroksella Väyrystä.

• seikkoo

minun äiti on 74 vuotta . hän äänesti haavistoa ekalla ja tokalla kerralla. järki pelaa eikä pipo kiristä. häntä ahdistaa kaikki ahdas mieliset ihmiset.

• vitun väliä sillä

kävitkö dementtiakodista viemässä äitisi äänestämään homopekkaa, ymmärtääkö äitisi sitä enään mikä on homon tai heteron ero.

• bartuxer
        vitun väliä sillä kirjoitti:

kävitkö dementtiakodista viemässä äitisi äänestämään homopekkaa, ymmärtääkö äitisi sitä enään mikä on homon tai heteron ero.

Ero on hiuksenhieno, oikeastaan biologisessa mielessä jokainen on kuitenkin vähän homo ja täysin puhtaasti heteroseksuaaleja on olemassa hyvin vähän. Tämän näkee esim. vankiloissa, jossa seksin harrastaminen saman sukupuolen kanssa ei tuota ongelmaa.

• vitun väliä sillä
        bartuxer kirjoitti:

Ero on hiuksenhieno, oikeastaan biologisessa mielessä jokainen on kuitenkin vähän homo ja täysin puhtaasti heteroseksuaaleja on olemassa hyvin vähän. Tämän näkee esim. vankiloissa, jossa seksin harrastaminen saman sukupuolen kanssa ei tuota ongelmaa.

kerrotko ihan omista kokemuksistasi syvällä rintaäänellä.

• tosiasiassa
        bartuxer kirjoitti:

Peräreikä ei ole seksiä varten. Peräreiällä on ihan toinen tarkoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3687
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1965
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1458
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      481
      1233
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe