Myydään tarpeettomana uutena ostetut Brion yhdistelmävaunut.
Vaunuissa alumiinirunko. Väri harmaa ja osaksi ruutukuviota.
Vaunun kaikki kangasosat pesty nyt ensimmäisen kerran.
Kangasosat siistit, kulumattomat ja ehjät.
Vaunut muuttuvat helposti rattaiksi.
Hinta: 150
O: Brion Kombi yhsitelmävaunut harmaa / ruutu
7
166
Vastaukset
Morjesta,olisin kiinnostunut kyseisistä vaunuista..olisiko mahdollista saada kuvaa niin näkisi minkälaiset,mikä vuosi ko ostit
yms.:) ensimmäistä odotan joten tosi tarkoituksella tässä etitään.- Päivi
Hei!
Laitatko tulemaan minulle sähköpostiosoite, niin laitan kuvia sinulle ja enemmän tietoja vaunuista.
paivi.kokkila@gmail.com
Päivi joo onnistuu:)
makinenelina@suomi24.fi
moikka tää suomi24 s-posti ei jälleen kerran suostu toimimaan!!Näen siis et olet laittanut viestiä mutta en pääse niitä lukemaan!!!Tässä sulle mun toinen s-posti osote edator@luukku.com
Heips! Voisitko laittaa vauvuista kuvia/kuvan sähköpostiini : kukka145@hotmail.com
Ensimmäistä odotellaan ja vaunut olisivat tarpeeseen,liikkeessä kun niin kauhean kalliita. :(Hei, ovatko vaunut vielä myymättä? Saisinko kuvia osoitteeseen minkkuli@windowslive.com, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897