Asunto Kreetalta

Perhe mukaan

Olemme lähdössä isommalla porukalla Kreetalle muutaman kuukauden kuluttua. Haluaisimme vuokrata ison asunnon, 3-4 mh keittiö ja uima-allas olisi tietysti kiva olla tai ainakin rannan lähettyvillä. Osaisitko neuvoa mistä löytyisi, tai oletko ollut itse vastaavassa, että voisit suositella. Kiitos vastauksesta

8

3748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SoudaBay

Muutama vuosi sitten löydettiin Kreetan Agia Marinasta iso huvila (10 henkilölle) tuon Homeaway.fi kautta. Oltiin tyytyväisiä ja tuli edulliseksi kun oltiin isolla porukalla.
      Pari vuotta sitten oltiin Plataniaksessa ihanassa rivarihuoneistossa. Muistaakseni www.pelagosholidays.gr. Se on perheyritys, ja suomalainen Marianne (?) emännöi. Todella rauhallinen paikka, kuitenkin ihan Plataniaksen tuntumassa, parin minuutin kävely päätielle.

• KreetaJepjep

Ainakaan ei kannata mennä suomalaisten omistamaan "talo kreetalla" -asuntoon Lakin kylässä. Ränsistynyt, sottainen, skorpionit tuttu näky, uima-allas on betonista valettu möhkäle, ei auringonottotiloja, vieressä useita rakennustyömaita. Talo on toisissa taloissa kiinni, ei näkymiä esim. Vuorille. Vain ainoastaan ankealle sisäpihalle.
      Ja tosiaan sirkkeli ja betonipöly tulevat taatusti tutuiksi!
      Ei sovellu lapsiperheille! Jos sinne haluaa, niin kannattaa pyrkiä vuokraamaan koko talo tai ainakin kolmio. Ne ns. yksiöt ovat ihan vitsi.
      Talolla ei ole kasvimaata kuten sivuillaan väittävät, ei puutarhaa, pihaa, ei mitään. Isompaa autoa ei saa edes parkkiin, koska parkkipaikkaa ei ole, vaan auto on jätettävä yleisen tien varteen.
      Kattoterassilla on mm. nauloja, laudankappaleita, ties mitä romua, koska omistajat remontoivat taloa. Myös viereiseen talojen remonttijätteet kulkeutuvat talolle.
      EN SUOSITTELE! www.talokreetalla.fi on se osoite, josta voi nähdä kohteen.

• lämpöä piisaa

Olin isommalla porukalla tässä paikassa juuri heinäkuussa 2012 ja ei kyllä sirkkelin ääntä, romua tai minkäänlaista remontointia ollut havaittavissa. Aivan hiirenhiljaista päättyvän tien varrella. Paikka oli kyllä muuten kohtuu karu mutta hauskaa oli hyvässä seurassa ja menen kyllä uudestaankin kunhan saan vaan kaveriporukan taas kerättyä. Ei silti varmaan kaikkien mieleen paikka ole, lämpöä oli muuten Kreetalla välillä yli 40C :) En minäkään ehkä lapsiperheille suosittelisi, perus hotellilomalla pääsee itse helpommalla...

• Apokoronas
      • &&&

En kyl Ansakseen luottais.

• Kekölsih

Sandy beach villas Agia Marinassa. Kolme kerrosta, katolla oma pieni uima-allas, rantaan 50 metriä. Viime syksynä oltiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe