Lähdin viime perjantai-aamuna risteilylle ja palasin sunnuntai-iltana. Minulla on ollut jo pitkään ripulin kanssa ongelmia, joten otin perjantaina päivällä kaksi imodium- tablettia. Koko viikonloppuna en käynyt ulostamassa kertaakaan ja olo oli muutenkin hyvä, eli risteily tavallaan onnistui. Reissu oli sellainen dokausreissu, joten perjantai- ja lauantai-iltoina join. En kuitenkaan kärsinyt krapulasta kumpaanakaan aamuna, enkä oksentanut kertaakaan. Kuitenkin kun sunnuntaina tulin kotiin, aloin heti oksentelemaan. Oksensin muutaman kerran ja mahaani väänsi kunnolla. Olin muutenkin sekaisin, väsytti, tärisytti, palelsi ja raajani olivat kipeät. En tiedä olisiko voinut vielä olla alkoholin vaikutusta vai jokin mahatauti. Maanantaina olin vuoteenoma, ja lisäksi naamaani oli ilmestynyt paljon pieniä punaisia pilkkuja. Ne eivät ole vieläkään lähteneet. Eivät syyhyä tai ole kipeitä tai sellaisia kohonneita, vaan iho tuntuu yhtä sileältä ja normaalilta kuin aina. Yritin etsiä tietoa mitä voisi olla, mutta en löytänyt. Voisiko olla reaktio siihen ripulilääkkeeseen?
Lääke- allergia?
tietämätön1
1
172
Vastaukset
- Jovain
Kyllä kuulostaa ihan allergiselta reaktiolta..
Kannattaa varoa nyt kyseistä lääkettä, koska tilanne voi mennä
pahemmaksi ym.!
Onneksi ei käynyt kuitenkaan pahemmin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295