Olen pidemmän aikaa ihmetellyt Kumin hajua, oletin että katsastuksessa sitten syy löytyy muttei, ainoastaan pieni jäähd.nesteen tippavuoto jost. Letkusta, vanteet ei kuumene, eli jarrut, laakerit ok, haju voimakkaampi auton takapäässä ei moottorissa, putken kumitkin paikallaan eikä pala pakoputkea vasten; eri toten jos lastia tai kärry perässä haju voimakkaampi auto 06 dcat 215 ajettu
Ave haisee kumille
12
639
Vastaukset
- mikä oli
öljynkulutus?
- viimeinen C5
no mun citroen C5 2010 ajettu 52tkm kuluttaa 1l/1000km,vehon mukaan ihan normaalia
- fjköb t.ed
Onko tuossa hiukkas-suodatin??Taitaa olla kun se cdat on.Se hiukkasten poltto haisee juurikin kytkin/jarru tyyliselle
- pönttökäykuumana
AVEE MIES..mulla ei oo avee,,mutta mä huomasin et tulee sellanen kumin käry joskus kun luukutin moottoritiellä ja menin rampista pois,,,tuli sisäänn kuminhaju..
mietin sitä että mistä se tulee,,kaikkea epäilin jakopään remmii mut ei- karumpi totuus
Etenkin kovassa moottorijarrutuksessa kampikammion huohotinkaasut purkautuu imusarjan kautta koneeseen ja sieltä edelleen pakosarjaan ja kattiin palamaan ja aiheuttamaan sen ns. kuminkäryn.
- hmiem
No tiesuolahan siellä käryää. Ei mitään vaarallista siis.
- miksei muissa
luulisi kaikkien autojen käryävän ja haisevan kumille.
Joo, mulla on Mazda6 ja saman ilmiön olen huomannut.
Kun oikein lähettää Mazdan liikkeelle niin kumin käry tuntuu pitkään
takanatulevien nokkaan.
Että semmonen peli uusi Mazda on.- Syteentaiaveen
Kiitos palautteesta; tutkinnan jälkeen olen samaa mieltä nyt varsinkin kovilla pakkasilla haju vielä jopa muuttuu; haisee muuten niinkuin kytkin,, ongelma ilmeisesti poistuu vain luukuttamalla : kaasuttamalla joka ei ihan näillä liukkailla olekaan niin helppoa ellei paikallaan sitä tee:)
- Ek194
Ettet vaan touhuisi niin vauhdikkaasti siellä autossa naisten kanssa,että tulee kumin hajua?
- sojota
No tuskin nyt sentään tojotaan niitä naisia tulee...
- pijpojojpopj
sojota kirjoitti:
No tuskin nyt sentään tojotaan niitä naisia tulee...
Siellä on tojo-petterit höylänneet Arvon penaalia, siitä se haju tulee....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009