Jos Haavisto

_::::

"puolisonsa" kanssa pääsee edustamaan Suomea ulkomaille, meillehän nauraa koko maailma. Kaikkea ei pidä suvaita, rajansa on suvaitsevaisuudellakin.

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä sinä...

olet mitään "suvaitsemaan"? Sehän tarkoittaa, että pidät itseäsi muita parempana?

Ja homofobinen reppana ei ole.
      Hän on peräkammarin rassukka.

• Äänestän miestä

Tämän suvaitsevaisuus sanan taakse asetutaan ilman mitään miettimistä. Jos on suvaitsevainen, ei se tarkoita että sitä sitten suvaitaan ihan mitä vaan. Tätä nyt ei näytä ymmärtävän nämä "homobuumin" ja Haaviston vouhkaajat.
      Nyt valtaan presidenttiä, ei mitään tv paria keikistelemään johonkin sisustus ohjelmaan.
      Miltähän se vaikuttaisi jos venäjältä tulisi valtiovierailulle poikapari, esim. Putin jonkun nuoren pojan (ei siis mies) kanssa.
      Tämä on tosi tärkeä asia, unohtamatta tietenkin muita taitoja ja kokemusta.

• +0+0+

Juuri näin, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Nyt valitaan maallemme PRESIDENTTIÄ. Nämä "kaksineuvoiset" hääräävät jo liialti joka paikassa.

• "meillehän nauraa koko maailma. Kaikkea ei pidä suvaita, rajansa on suvaitsevaisuudellakin"

Päinvastoin, meitä arvostettaisiin ja meitä pidettäisiin nykyaikaisena valtiona, jossa sivistyneeseen länsimaiseen tapaan kunnioitetaan ihmisoikeuksia.

Jos näet useinkin mörköjä, kehotan hakeutumaan ammattiauttajalle.

• Ammattiauttaja.

Taitaa olla Haavisto ja sen puoliso jotka voisivat hakeutua sinne ammattiauttajalle.............ehkä ei patriklind:llekään olisi huono vaihtoehto.

• llopppk

Mutta me ei äänestetä tuommosta meidän pressaksi.
      muutenhan, jos haavisto valittaisiin, on pakko muuttaa ulkomaille.
      Eihän tässä maassa enää ilkeä olla. Häpeä on niin hirveä.
      Niinistö on paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3667
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2396
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      478
      1221
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      76
      1135
    Aihe