Olisiko joku kiinostunut ostamaan lintuhäkin, jonka sisämitat on noin K125xL52xS52 ja ulkomitat isommista kohdista noin K180xL66xS66 hintaa olisi 95e? Täysin uudenveroinen. Itselleni on tulossa vielä isompi häkki tämän kuun lopussa tai ensikuun alussa ja tämä jäisi yli määräiseksi. Tässä olisi kuva häkistä tyhjillään: http://aijaa.com/006819450494 Mukaan tulisi kuvassa olevat pikku orret.
Myydään lintuhäkki!
3
474
Vastaukset
- Titityy...
Onko ollut tauteja linnuilla, jotka voisi tulla häkin mukana- olen tätä kuullut näiden vaihtohäkkien kohdalla.
- HäkkiEhkäMyynissä
Lintuni ovat kyllä olleet terveet ja mitä tarttuvista taudeista tiedän niin pakkanene tappaa suurimman osan bekteereista ja viiruksista ja tietenkin häkki puunataan aina ensin ennen myyntiä. Itse ollaan aina käytetyn häkin kanssa tehty niin että ollaan pesty se ennen käyttöön ottoa jollakin tujummalla aineella esim: kloritilla ja talvella pidetty pakkasessa tunnin parin. Myös kiehuvaa vettä ollaan joskus käytetty. Jokainen joka omistaa lemmikin pitäisi tietää että käytetyt tavarat täytyy aina desinfoida. Sama juttu kaikilla elukoilla. Jos menet ostamaan lelun huutonetissä koirallesi desinfoi se sillä siinä voi asustaa esim nenäpunkki
- HäkkiEhkäMyynissä
Häkki sai jo kodin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086