Tässäpä tällainen huisin jännä juttu. Olen nyt 16 ja vedin joskus aivan pienenä, kun olin juuri oppinut kävelemään, vessanpöntöstä merimieskylpylelun. No, siitä muutaman vuoden kuluttua televisiosta tuli ohjelma vedenpuhdistamosta ja siinä esiteltiin mitä ihmiset ovat pöntöstä alas vetäneet. Siinä ukko näytti sellaista merimieslelua ja tuli mieleen, että mitä ilmeisemmin se olisi se minun leluni. En voinut muistaa tarkalleen, miltä lelu näytti, kun olin vetänyt sen niin pienenä ja tuon ohjelman näin joskus 4-vuotiaana ehkä. No, muistin tämän jutun joku aika sitten ja kirjoittelin siitä eräälle keskustelufoorumille. Siihen eräs sanoi, että oli nähnyt Tekniikan Museossa merimieslelun. Hän kertoi, että siellä oli joku näyttely, missä oli kaikkea mitä ihmiset ovat pöntöstä alas vetäneet.
Siistiä :D tuntuu aika epätodennäköiseltä, että joku muukin olisi sellaisen merimieskylpylelun vetänyt alas pöntöstä. Kyllä nyt voi uskoa, että kännyköitä yms. on vedetty paljon, mutta että sellaisia leluja..? Ajattelin, että vois käydä siellä museossa kattomassa että onko se vielä esillä ja vaikka kysäistä joltain työntekijästä jotain siitä XD
Vessanpöntön kautta televisioon ja museoon
Vesseli
2
74
Vastaukset
- lukija.
Hienoa.
- jk
hienoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813