Kepulaisten rahasähläri Jarmo Korhonen on pistänyt kolehdin kiertämään, kun Sauli Niinistö tarvitsee rahaa vaalikampanjaansa. Jarmo Korhonen osaa nämä rahoituskuviot ja kolehti täyttyy tietysti hetkessä. Nyt ei pelata napeilla, vaan suurilla seteleillä, kun Jarmo Korhonen on tosissaan ja haluaa Sauli Niinistöstä maallemme presidentin. Pistihän tämä Jarmo Korhonen pystyyn porvarihallituksenkin, niin miksikäs ei sitten presidenttiä
Jarmo Korhonen tuli pottukellarista auttamaan köyhää
14
70
Vastaukset
- Apollon kassa
Onko Kepun raha-asiat niin hyvässä kunnossa, jotta cube-head joutaa keräämään rahaa muillekin ??
- myöhästä rypistää
Perskele! Nyt vasta nousi kuopasta. Väykystähän olis rahalla tehty pressa.
Jarmo Korhosen tuki on Niinistölle varmaan yhtä tervetullut kuin haimasyöpä. Varsinainen Juudaksen suudelma. Kohtuuton häväistys Saulille.
- Ei pöljä
Oletkos ihan Sinut Niinistön kanssa? Voi miten herkkää!
- Osmium 76
Tällainen toiminta on erittäin hyvä keino saada ääniä siirtymään Saulilta Pekalle !
Näköjään kepun likaisten temppujen osasto toimii edelleen murskatappiosta huolimatta.
Voiko tuta kieltää minkään lain nojalla, sinänsä että kepulaiset laista ovat ennenkään piitanneet. - tekstiviesti ite
Näyttää olevan Korhosen pojalla vielä huumorintaju tallella!
- Sauli Rötösherra
Kannattaa muistaa, että Yli-Saunamäki oli edellisellä kerralla Niinistön vaalipäälikkö. Niinistö sai silloin Novalta 40000€ ja kms-henkilöiltä 20000€. Eikä ilmoittanut niitä vaali-ilmoituksessaan. Sama koskii Mekaniikkatalon kymmeniä tuhnasia.
Todellisuudessa Niinistö on suurin vaalirahaketku. Siinä Vanhaset ja Kaikkoset olivat näpertelijöitä. Milloin Niinistö jotuu käräjille rötöksistään?
Kuka äänestää rötösherraa? - näin maassamme
Sauli Niinistö on vaalirahalla voideltu samalla kaavalla, kuin Ilkka Kanerva. Tähän kaavaan kuuluu ökyjuhlat kaviaarineen ja shampanjoineen ja muut maksavat viulut. Onhan nämä Sauli Niinistön vaalijuhlatkin olleet kaviaarijuhlia, kun vertaa muiden pressaehdokkaiden panostukseen. Rahaakin Sauli Niinistölle oli tungettu niin paljon, että jäi hulppeasti yli ensimmäiseltä kierrokselta. Eli kaviaarijuhlia on tiedossa!
Pekka Haavistolle on Suomen kansa tasapuolisuuden nimissä alkanut antamaan riihikuivaa, mutta kovin vähäistä on ollut vielä mainostaminen telkkarissa. Antavevatkohan edes nuo Sauli Niinistön puolesta liputtavat YLE ja MTV3 mainostaikaa edes Pekka Haavistolle. Sauli Niinistöä on tyrkytetty inhoksemme joka ohjelman raossa.
Tämän tyrkytyksen takia juuri olen siirtynyt Pekka Haaviston kannattajiin, vaikka muuten en edes pieraisisi vihreisiin päin.- venemestari
Jepsuli juu. Haaviston huijaukset on tulleekin jo toisella palstalla mainittua joten Kirkkovene on sopivin Suomen perssaksi.
- ja se hyvä
Mä luulen, et kaikki homot kannattavat pekka Haavistoa.
- Ai Maassamme
Onko se pakkoa siirtyä edes Haaviston kannattajaksi, jos ei tunne kummankaan olevan hyvä.
Edelleenkin noudatan Lipposen ohjetta, kun hän sanoi, että olemassa vielä tasan kolme vaihtoehtea. Eli olen vieläkin odottavalla kannalla, mikä mahtaa olla se kolmas.
Minä olen kerrankin Lipposen kannalla, että ei voi syyttää jotta minulla olis muka joku demarifobia.
Tuollaista se on touhu sikariportaassa.
Pengohan vähän sitä Haavistonkin menneisyttä, vaikka joku sanoi, että ei niistä saa mitään tietoa. Yritä edes.
Eli nyt sinun oli valittava ruton ja koleran väliltä. Kauheita tauteja molemmat.
JA HERRAT HAAVISTO ja NIINISÖ NAURAA KANSAN TYHMYYDELLE KESKENÄÄN kuin myöskin itsesekseen.
Näkeehän tuon jo noista vaalikeskusteluista, jotta molemmilla on piru takataskussa.
Mitä Haavisto peittelee. Sen näkee kaikesta, että pelkää jonkin asian esilletuloa.
En minä ainakaan halua mitään epämääräisyyksiä pressaksi päästää.
Vaikka nuo olis mistä puolueesta tahansa, niin vaikeaa on kuvitella antavansa ääntään kummallekaan. Mutta odotellaan odotellaan.
Suurta kansankusetusta jo toimittajienkin puolelta. Eivätkö uskalla kysellä?
Kohtahan ne vaikeneekin tyystin, mitä ei olis tapahtunut, jos esim väykky olis ollut vastassa. Olis tullut vielä viimeisenä tuntinakin jotain lonheittoa.
Ei Väyrynen olis voittanut, kyllä minä sen ymmärän, mutta väykky olis tehnyt vaaleista vaalit loppuun asti.
Silloin olisi nähnyt, kuinka vasemmistokin kannattaa oikeistoa. - kirkkovenettä pukkaa
Ai Maassamme kirjoitti:
Onko se pakkoa siirtyä edes Haaviston kannattajaksi, jos ei tunne kummankaan olevan hyvä.
Edelleenkin noudatan Lipposen ohjetta, kun hän sanoi, että olemassa vielä tasan kolme vaihtoehtea. Eli olen vieläkin odottavalla kannalla, mikä mahtaa olla se kolmas.
Minä olen kerrankin Lipposen kannalla, että ei voi syyttää jotta minulla olis muka joku demarifobia.
Tuollaista se on touhu sikariportaassa.
Pengohan vähän sitä Haavistonkin menneisyttä, vaikka joku sanoi, että ei niistä saa mitään tietoa. Yritä edes.
Eli nyt sinun oli valittava ruton ja koleran väliltä. Kauheita tauteja molemmat.
JA HERRAT HAAVISTO ja NIINISÖ NAURAA KANSAN TYHMYYDELLE KESKENÄÄN kuin myöskin itsesekseen.
Näkeehän tuon jo noista vaalikeskusteluista, jotta molemmilla on piru takataskussa.
Mitä Haavisto peittelee. Sen näkee kaikesta, että pelkää jonkin asian esilletuloa.
En minä ainakaan halua mitään epämääräisyyksiä pressaksi päästää.
Vaikka nuo olis mistä puolueesta tahansa, niin vaikeaa on kuvitella antavansa ääntään kummallekaan. Mutta odotellaan odotellaan.
Suurta kansankusetusta jo toimittajienkin puolelta. Eivätkö uskalla kysellä?
Kohtahan ne vaikeneekin tyystin, mitä ei olis tapahtunut, jos esim väykky olis ollut vastassa. Olis tullut vielä viimeisenä tuntinakin jotain lonheittoa.
Ei Väyrynen olis voittanut, kyllä minä sen ymmärän, mutta väykky olis tehnyt vaaleista vaalit loppuun asti.
Silloin olisi nähnyt, kuinka vasemmistokin kannattaa oikeistoa.Haaviston pelko ja Niinistön ulkokullattu naivius suoraan sanoen hyppää silmille kun noiden kahden leikkiehdokkaan "väittelyä" seuraa.
5 min riitti minulle viimeksi.
- Rajansa ketkuiluille
Kaikki rehelliset, jotka eivät hyväksy vaalirahaketkuilua eivät äänestä Niinistöä.
- Aivan.
Ja painaa kakkoseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135