Retkiseuraa etsitään!

Kajakki

Etsin miesseuraa vaelluksille, mielellään lappiin, myös kanootti- ja veneilyseuraa!
Olen nainen. Hyvä kuntoinen ja reipas. Minulla on vene ja kajakki ym. retkeilyvarusteet hyvät!
Reilut ja raittiit miehet vastatkaa!

22

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horopompeli

Heh heh, niinpä tietysti.

• Aleksi Jokinen

Taas joku ämmä yrittää saada mettämunaa pahaa aavistamattomalta ja viattomalta mieheltä.

• Kajakki

Ota minuun yteyttä!

• IT

"Etsitään naista, jolla on vene &osaa perata kalaa. Lähetä kuva veneestä."

:D

it7(miuku mauku)softhome.net

• ei halkatti

Et kai mikään uskovainen ole? jostain lahkostako?

• jehov gospel

Onpa tämän sivuston käyttö hankalaa. Eikä sähköpostiinkaan näytä saavan yhteyttä. Mutta jos jehov gospelia luultiin uskovaiseksi tai lahkolaiseksi, niin tarkennettakoon, että mihinkään lahkoon en kuulu enkä uskovainenkaan ole sen enempää kuin kuka tahansa tallaaja. Ja jos tieto ei leviä, niin voin tunnustaa, että ensikontaktissa käyttämäni nimimerkki on täysin keksitty.

• Questions

Who knows?

• häpeä vähän

Älä jehovalainen valehtele, ei kukaan tollasta nimimerkkiä laita, josei uskossa.
      Yrität vain saada jonkun erämaahan ja käännytystyö käyntiin. Kyllä sitä vängytystä saissi sitten kuulla koko reissun ajan.

• törkeä yritys

Juuri niin, nuo lahkolaiset tekevät mitä tahansa, päästäkseen käännyttämään muita kansalaisia uskoonsa.
      Nimimerkistäkin kyllä huomaa, että ei leopardi pilkuistaan mihinkään pääse.

• vekale

Jeps Jeps!
      Pikkasen on aikaa vierähtänyt ilmoituksesi jättämisestä. Harrastukset tuntuu täsmäävän. MElottu on jo tänä kesänä ja vaelluksia suunnitteilla. Jokunen vaelluskin on tulossa, mutta lisäähän sitä aina haluaa. Elämän tavat on säännölliset ja raitiskin olen. Seuraa etsin minäkin nimienomaan ko. aktiviteettien parissa viihtyvästä naisesta.

• vesille123

moi, ota yhteyttä, ei ehkö lappiin mutta vesistöä ja paatti löytyy minulta etelä-suomesta!

• Kajakki vain Lappiin

Minä olen lähdössä lappiin, minä en ole kiinnostunut sinun paateista, et taida lukeakaan osata ? Minulla on oma kajakki.

• Soutanut jo30 vuotta

Lähden lemmejoelle kesällä, tarkoitus päästä soutamaan kirkkovenettä.. saa nähdä kuinka äijän käy.

• ketää kiinnosta

sen kun menet, mitäs siitä täällä huutelet.

• kajakilla lappiin

Ei sitä reipasta, reilua ja raitista miesseuraa sitten kajakkiretkelle löytynyt, aika vätyksiä olette, se täytyy tässä sanoa.

• Repe35

Moikka, etelä-suomessa 35v mies olisi kiinostunut melonta seurasta. Lappiin olisi mukava lähteä meloskelemaan. Kajakki löytyy ja lähes raitiskin olen. Viestistäsi on jo aikaa mutta jos vielä kiinostusta niin ilmottele.

• kajakilla lappiin

Tottakai vielä kiinnostaa, aina sitä apua tarvitaan. Tottakai sinulla on oma kajakki oltava ja myös oma teltta, koska samaan telttaan en miesten kanssa tule.
      Minä määrään matkalla ja sinun tehtävä on myös kuljettaa minun kajakki koskien ohi, myös kantaa minun tavarat, koska minulla on polvissa nivelrikko, enkä pysty kantamaan raskaita tavaroita.
      Raitis on oltva kokonaan, en minä kännejä nuoria miehiä leirissä kattele.

• Repe35

Pitääkö kantaa myös sinut?

• kajakilla lappiin

Tuollasen kanssa en ala mihinkään, jäät paitsi hienosta Naruskajoen valloituksesta.

• kajakilla Lappiin

Ei ole miehiä lähdössä, joku vinkuville vaan inisee, mutta reiluja ja raittiita seuramiehiä ei täältä löydy.

• Osku62_

Moro, vieläkö olet retkikaveria vailla? Kirjoittelehan: postini-ät-netti.fi. :-)

• kajakilla Lappiin

Minä mitään minnekään postiättiin sulle kirjota. Enkä minä sentään eläkeläisten kanssa mihinkään lähde, ensihoitaja kun en ole ammatiltani.
      Minä tarvitsen miesseuraa kantamaan minun kajakkia yli pahojen paikkojen, ei tuollasesta siihen ole.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3374
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1923
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1896
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1847
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1429
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1339
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe