Ministeri Elisabeth Rehn on tänään ilmoittanut tukevansa Pekka Haavistoa presidentinvaaleissa. Vi älskar dig, Elisabeth!
http://www.hs.fi/politiikka/Elisabeth Rehn Haaviston tukijaksi/a1305554655195
Mukava uutinen. Vuoden 1994 vaaleissa äänestin molemmilla kierroksilla Rehniä, ja nyt hän kannattaa ehdokasta, jota äänestän kummallakin kierroksella. Sielujen sympatiaa...
Elisabeth Rehn kannattaa Haavistoa
2
122
Vastaukset
- Naisyrittäjä
Ihana, viisas, kokenut Ellu. Sinua pitää kunnioittaa yhä enemmän kun jaksat yhä vielä välittää tämän isänmaan asioista.
Minäkin olen kallistunut Haaviston kannalle.
Kaikkea hyvää Elisabethille, moni meistä ikääntyvistä naisista pitää tekojasi Suomen hyväksi ja kansainvälisiä meriittejäsi valtiomies -tasoisina.
Olet tehnyt hvää meidän suomalaisten naisten itsetunnolle omalla esimerkilläsi. Kiitos siitä. - riksuut
Hienoa jotta vanhat rouvatkin osoittavat vielä joitakin elonmerkkejä. Haavistohan on aivan ihku meidän nuorten näkökulmasta, ei sillä mitään väliä, mitä tai minkälainen teoiltaan kunhan rakastaa meitä ihkua rakastaan. Naisena antaisin vaikka mitä niin pekalle, kuin antoonillekkin, jos vain kelpaisin. Ehkäpä saamme viettää ihania hekumaallisia hetkiä, kunhan vaalit ovat ohi. Ihku sinuun rakastunut sukupuolisesti vapaa naisen alku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748