Käyn välillä ostoksilla (jos pienet rahat riittää) Tallinnassa, Tukholmassa ja välillä Lontoossa.
Oon varannut lennot ja hotellin tällaselta sivulta kun: http://www.matka-opas.com ja siellä ku
on halvimpien lentojen hakukone ja sama hotellien kanssa. Nyt menolento Tallinnaan oli vaan 29 e kun vähän vaihtelee päiviä niin hinta muuttuu paljon. Paluulento oli 27 €
Viimeksi olin Lontoossa. Muistaakseni lennot oli 37 € meno ja sama paluulle.
Otan menon ja paluun aina erikseen ku siinä säästää. Hotelleja on löytyny
tossa 24 e/yö paikkeilla ja ihan kolmen tähden siistejä lähellä keskustaa :)
Edistä kevääntuloa, syö lunta :)
Marika
Halvempaa shoppailua ja kivaa
1
267
Vastaukset
- Miehen realismi
Älä Marika enää syö lunta, ainakaan keltaista tai tummaa. Yhdenhengen huoneita ei Lontoosta kolmen tähden hotelleista lähellä keskustaa löydy tuohon hintaan. Tietenkin se mikä on lähellä keskustaa on vaihtelevaa itse kullekin.
Halvin yhden hengen huone oikeasti lähellä keskustaa on 30 puntaa yö. Hotelli on melkein Baker Street aseman vieressä. Muten siitä ympäristössä on single roomit jostain 50 ylöspäin. Olen kierellyt kyselemässä melkein kaikista halvemman luokan hotelleissa paikan päällä Gloucester Placella ja Marble Archin ympäristössä. Otantani oli jotain 20 hotellia.
Lennot saa tuohon hintaan kyllä esim Raijalla. Tuo kun sanot että otat aina erikseen niin ainakaan Ryanaerillä siinä ei säästä, päinvastoin. Siellä kannattaa ainakin ottaa meno paluu yhdelläkertaa. Jos nimittäin ottaa paluun Lontoosta erikseen Suomeen on valuuttana Punta eli jo siinä tulee kalliimmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309