Hei!
Minulta testattiin verikokeella maitoallergian mahdollisuus. Tulokset olivat 0,79 ja viitearvo on alle 0,35. Tämän mukaan kyseessä siis on allergia. Osaako joku sanoa onko allergiani vain lievä tulosten perusteella? Oireitani ovat huulten kuivuminen, suupielten halkeilu, lievä ihon ajoittainen kutina, vatsakivut , pahoinvointi.
Millaisia tuloksia teillä muilla on ollut? Ja minkälaisia oireita?
Maitoallergia testin tulokset aikuisella
3
946
Vastaukset
- kutiseeeeee:D
tais olla kans alle yhden tulos, oireina nokkosihottuma, hengenahdistukset, nivelvaivat, ihottuma, (alussa oli paha nokkosihottuma ja naaman turpoaminen) maitoa välillä kun käyttää holtittomasti niin kaikenlaiset iho-oireet pahenee...hiuksia värjätessä turpoaa hiusrajat...hyttysten ja muitten pistot pahenee...et semmosta, vittumaista on...
- sooooooooooooooooooo
minulla todettiin maitoallergia ja arvo oli jotain 0.47 oireet olivat lähinä nuhaa, sulistoireet, löysää ulostetta suun alueen kutina. lääkäri sanoi että pitäisi olla ilman maitoproteiiinia vuoden ja sitten kokeilla lusikallista maitoa päivässä.
- Eimaitoa
Minulla oireita ovat
-palan tunne kurkussa
-närästys
-liman kertyminen kurkkuun
-köhä
-vatsan turvotus
-ilmavaivat
-hikoilu
-hengitysoireet (astma)
-kylmänvedon tunne lihaksissa
-levottomat jalat
-lihavuus
-kuorsaus
-ripuli
-kasvojen turvotus
-kynsien halkeileminen
-ärtyvän suolen oireyhtymä
-finnit ja suuret tulehtuneet ihohuokoset
-jalkojen ja käsien puutuminen
-lihasten kireys
-nivelkivut mm. ahtaan olkapään oireyhtymä, polvisärky
-nenän polyypit ja tukkoisuus
-selkäsairaus (tulehduksen aiheuttaja) mm. Iskias
-tyrät (navan, ruokatorven ja vatsan)
-peräpukamat, peräaukon haavaumat (kutina)
-verenkiertohäiriöt aivoista
-sekavuus ja keskittymisvaikeudet
-muistihäiriöt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319