Saako Marokossa isoimmissa kaupungeissa visa elektronilla rahaa automaateista?
pankkiautomaatti
3
588
Vastaukset
- travelbag
Itse olen nostanut rahaa Visa Electron kortilla, raha automaatteja on ympari Marokkoa.
Muista vain etta joskus kuukauden lopulla-alussa ne voivat olla jokseenkin tyhjat.
Otapa selville pankistasi ennen lahtoa, paljonko he veloittavat joka nostosta - sattui nimittain niin etta jouduin maksaan yli 4 Euroa joka kerta kun nostin rahaa, ja sitten viisastuin ja nostelin suurimpia summia kerralla. Muistaakseni nostoraja on 2000 MAD. - Rahat loppu
Joo,kerralla kannattaa nostaa enemmän.
Ja itsekin sekä Casablancassa että Agadirissa useasti automaatilla asioineena huomannut että rahat loppu ja joutuu juoksentelemaan ympäri kaupunkia etsimässä automaattia missä sitä rahaa on.
Ja kannattaa myös Marokossa nostaa rahaa automaatilta mikä on pankin yhteydessä,jos kortin automaatti imaisee,saa sen pankista takaisin. - oukki von doukki
ok! hyvä tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096